Meklēt blogā

pirmdiena, 2013. gada 27. maijs

100 Days Spending Ban un Bloglovin!

Sveiki! Kaut gan bija palikušas tikai desmit dienas, 100 Days Spending Ban man beidzās, jo man vajadzēja aiziet uz veikalu pēc šampūna...
Piektdien atļāvos iegādāties teorētiski divus nevajadzīgus drēbju gabalus un ieiet Drogās pēc šampūna..hah! Iegādājos divus šampūnus, plus vēl arī matu krāsu, nagu laku un skrubi. Tāpat arī tai atnāca Maybelline BB krēma paraugs un pasūtījums no Feelunique.com.
Kopumā uzskatu, ka deviņdesmit dienas ir diezgan labs rezultāts, esmu patīkami pārsteigta sevī.
Un kā jau teju katrā blogā varat lasīt par aicinājumiem sekot ar bloglovin, arī es pievienošos pūlim. Sekošanas poga ir diezgan uzkrītoša lapas augšējā labajā stūrī. :)
Pie šīs vietnes es vēl neesmu pieradusi, sistēmu īsti nesaprotu (vienīgi to, ka vieglāk pārskatīt un atdalīt), bet gan jau ar laiku..
Have a Nice Day! :)

23 komentāri:

  1. Oij, 90 dienas ir ilgi. :) Gribu redzēt ombre hair efektu, parādīsi, kad būs?

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Pietiekami. :D

      Mati jau gatavi, tikai labākas bildes jāuztaisa. :)

      Dzēst
  2. Man taa bloglovin reizēm niķojas - neparādās tie ieraksti, kas parādās google readerī. Kā mani uzvelk visas šitās tehniskās lietas!

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Ah, kā es tevi saprotu, jo man pilnīgi identiska problēma!

      Dzēst
    2. Tad jau laikam labi vien ir, ka īsti vēl to sistēmu neizprotu.. :D

      Dzēst
  3. Nu paklau, apsveicu! Tāda izturība! ;)
    Man pagaidām bloglovin`s neniķojas, bet vismaz ir patīkami, ka visus blogus, kuru lasus var novietot vienuviet. ;)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Heh, paldies. :)
      Bet es tā arī nesaprotu, kāpēc GFC vai kā to sauc, tiek slēgs..

      Dzēst
  4. uu,ļoti gribu to ombre rezultātu redzēt!!!
    Man arī maybelline atnāca un skrubīti arī vēlos pamēģināt, būs vien jājiet lūkot :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Pēdējās dienas taisu bildes, bet sanāk..tādas, nekādas. Vēl pamocīšos brīvdienās un tad jau, cerams, raksts būs gatavs. :)

      Dzēst
  5. Wonderful post...I really like your blog.^^
    Maybe follow each other on bloglovin?
    Let me know follow you then back.
    Lovely greets Nessa

    AtbildētDzēst
  6. Ooo, mani loti interesetu ta nagu laka!
    Kas ta par lacinu un cik maksaja? :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Man arī ļoti patīk! Tā ir Loreal laka tonī 682-Flamingo Pink.
      Lūk Elīnas raksts- http://doitinriga.blogspot.com/2013/04/flamingo-vai-licija-banans-un-vasabi.html
      Drīz arī būs NOTD raksts no manis. :)

      Dzēst
    2. Aizmirsu cenu pieminēt, pirku ar atlaidi- 2,26Ls. Bez atlaides laka maksā 3,45Ls. :)

      Dzēst
  7. Thank you so much for the follow.^^
    Follow you back on bloglovin and gfc,too.
    Do you also follow me on gfc?
    Lovely greets

    AtbildētDzēst
  8. he he, man spending ban sanāk, labākajā variantā, uz 3-4 nedēļām :)) jo vienmēr, kad ieeju veikalā, ir visādas interesantas atlaides visādiem interesantiem produktiem... un, piedevām, kas var būt labāks omas pacelšanai par kārtējās lūpu krāsas iegādi :)
    es to ombres krāsu pacilāju, 3x apgāju apkārt, bet tomēr noraustījos riskēt. labāk uz citiem paskatīšos un papriecāšos :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Tās pašas trīs nedēļas arī ir daudz! :)
      Piekrītu, un tie brīži, kad iznāk jauni produkti, ko tā vien gribas izmēģināt..
      Es arī jau Spending Ban laikā cilāju, cilāju līdz beigu beigās arī nopirku. Uztraukums bija patiesi liels, bet rezultāts patīk. ^.^

      Dzēst
  9. Malacis!! 90, dienas ir diezgan ilgs laiks,.. veseli 3 mēneši.
    Gribu redzēt OMBRĒ :))

    AtbildētDzēst
  10. Nice post!!! would you like to follow each other with GFC and Bloglovin?
    Besos, desde España, Marcela♥

    AtbildētDzēst
  11. Love this post, really enjoying reading your blog!! I am following you now :)

    Id be really grateful if you have a minute to visit me and follow back.

    www.kosmetyczna-hedonistka.blogspot.com

    AtbildētDzēst