Meklēt blogā

trešdiena, 2013. gada 17. aprīlis

NIVEA eļļa matiem

Sveiki! Pirms kāda laika Drogās akciju laikā ieraudzīju šo produktu- eļļu matiem, kas sola 'nodrošināt īpašu kopšanu matiem, izmantojot augstākās kvalitātes aizsargājošas un kopjošas sastāvdaļas. Satur ārstnieciskas eļļas pret matu izkrišanu.
Lietošana: iemasējiet galvas ādā 10-15min pirms matu mazgāšanas'. 
Neuzskatīju, ka matu izkrišana man ir aktuāla problēma, bet lasīju, ka šī eļļa arī palīdzot matu augšanai. Tad nu nolēmu pamēģināt.
Tiešām varu teikt- lielisks produkts! Mani mati vairs neelektrizējās, mazāk izkrita, ne tik ātri taukojās. 
Nedaudz uztraucos, vai eļļa neizsausinās matus, bet nē, tie nekļuva sausi. 
Viena šī pudelīte gāja pusotru mēnesi, lietojot 2-3x nedēļā.
Un par to augšanu, neteikšu, ka tie uzreiz izauga pusmetru gari, bet domāju, ka daži centimetri kopā, visas pudelītes laikā paaugās.
Mīnusi- iepakojums nav tas pats apburošākais, bet es uzskatu, ka nav ne vainas.
Vēl arī žēl, ka produktam nav pumpīša, ar to būtu daudz vieglāk produktu kontrolēt, jo lielākoties, man viss iet pa gaisu.. :D
Un mati būs jāmazgā divas reizes, ja nē, tie paliks taukaini. To jau biju lasījusi, bet vienu reizi kad biju uztraukusies par pasākumu, kas norisinājās nākamajā dienā, izmazgāju tos tikai vienu reizi. Nebija tik traks skats, bet mazgājot divas reizes mati būs skaistāki.
Lai gan šai eļļai atradu dažus diezgan nepatīkamus mīnusus, pati eļļa tiešām ir ļoti laba un visiem iesaku.
Labots 18.04. Aizmirsu pieminēt, ka šo eļļu tiešām neiesaku turēt ilgāk par norādītajām 15min, citādāk efekts būs pretējs. ;)
Tilpums- 75ml, Cena- 2,19Ls, Nopērkams veikalos Drogas.
P.S. Vēl līdz 28.04. veikalos Drogas, šī eļļa maksā tikai 1,54Ls!
Have a nice day! :)

19 comments:

  1. Es arī gribu šito pamēģināt.
    Neesi provējusi L'Oreal eļļu?

    AtbildētDzēst
  2. Vienmēr skatos uz to eļļu Drogās, bet neesmu vēl nopirkusi, lai pamēģinātu. :D

    tagad zināšu, ka ir laba :)

    http://teapartyinmystyle.blogspot.com/

    AtbildētDzēst
  3. esmu šo mēģinājusi, tikai pirku sen Eurokosā.
    Jā, tas iepakojums ir neērts, bet galvenais, ka palīdz :)
    Izlietoju pusi uz atmetu ar roku, bet nolēmu tomēr izlietot līdz galam :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Pilnībā piekrītu! :)
      Es domāju izlietot otro iepakojumu un tad padomāt vai atkal pirkt jaunu, negribu, lai mati pierod.

      Dzēst
  4. Tiešām mati nepaliek taukaini? ) vai varbūt tie paliek netīri ātrāk? )

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Man personīgi nē. ^^ Savukārt, mani mati ātrāk paliks taukaini un netīrāki kad eļļu nelietoju, jo man mati ļoti ātri taukojas.

      Dzēst
  5. Šo eļļu atceros vēl kopš skolas laikiem, tad vienu reizi biju nopirkusi, bet vairs neatceros kā man patika. Paldies par atsauksmi :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Interesanti, es šo eļļu ievēroju tikai šī gada sākumā, heh. :D
      Nav par ko! :)

      Dzēst
  6. Es te tā kā frizieris arī pateikšu par to matu mazgāšanu - principā mati vienmēr ir jāmazgā 2x, jo pirmajā mēs nomazgājam putekļus un netīrumus unnar otro reizi izmazgājam viņus ļoti tīrus! ;) tas tā, starpcitu :)
    www.lauravaluta.com

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Paldies par ieteikumu! :)
      Jā, atceros, ka kādreiz tā darīju, uzreiz skats bija labāks. :D

      Dzēst
    2. Es toties kā ikdienišķs cilvēks teikšu tā - jo retāk matus mazgā, jo, paradoksāli, viņi ir daudz tīrāki. Man pēc bērna piedzimšanas nesanāca vairs tik daudz pa vannas istabu dzīvoties, līdz ar to, kaut kā sanāca tik reizi nedēļā izmazgāt (agrāk mazgāju 2x). Pārsteidzoši bet mēneša laikā secināju, ka mati nemaz ar netīri neizskatās, mazāk taukojas un acīmredzot līdz ar to mazāk pievelk putekļus.
      Šis konkrētais produkts Drogās jau ir savis gadus 10, bet netaisos to iegādāties tā sastāva dēļ. Kamdēļ gan, ja pasaulē ir tik daudz labu un vērtīgu eļļu.

      Dzēst
  7. Man bij doma iegādāties šo, bet tas iepakojums nedzudz "atgrūž" :D Bet ja tik labs, būs vien jāpērk :)
    Sekosi manam blogam? ;)
    http://mansbeautyblog.blogspot.com/

    AtbildētDzēst
  8. Starp citu, pašreiz šis produkts Drogās ir pieejams ar atlaidi.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Priekšpēdējais teikums- P.S. Vēl līdz 28.04. veikalos Drogas, šī eļļa maksā tikai 1,54Ls!

      Dzēst
    2. Burtiņi tik mazi, ka nemaz neievēroju. :D

      Dzēst
    3. Heh, nekas. :) Es pati arī noteikti nebūtu ieraudzījusi. :D

      Dzēst