Meklēt blogā

trešdiena, 2013. gada 3. aprīlis

Marta tukšā tara!

Labrīīīt! :) Nespēju noticēt, ka ir jau aprīlis! Palūkojoties pa logu laukā gan tā neliekas..ehh. Lai nu kā, marta mēnesī beidzot nolēmu iegādāties atsevišķu mazu groziņu, kurā visa mēneša laikā varētu novietot izlietotos produktus, lai tie nemētājas apkārt, jo man ir tāda tendence tos automātiski izmest. Laikam šomēnes groziņš ir nostrādājis, tiesa gan izlietoto produktu nav pārāk daudz- tikai seši, un groziņš nav pats skaistākais, bet ar laiku visu uzlabosim! :)


Garnier Fructis Citrus Mint Fresh šampūns. Atsauksme šeit. Kādu laiciņu šo šampūnu nebiju lietojusi, biju atstājusi puspabeigtu, tagad gan šis šampūns patīk labāk nekā laikā, kad taisīju atsauksmi.
Lush I Love Juicy šampūns. Arī šis šampūns bija atstāts puspabeigts, zināju, ka pēc iespējas ātrāk jāizlieto, jo arī derīguma termiņš gāja uz beigām. Ļoti labs šampūns, tām kurām ir problēmas ar matu taukošanos, noteikti iesaku šo šampūnu, mati tiešām netaukosies tik ātri, tiesa gan neiesaku lietot pārāk bieži, tādā gadījumā, mati ļoti ātri kļūs ļoti sausi. Pilna atsauksme šeit.
Kletten Wurzel Haar Ol, īsti nesaprotu kas ir ražotājs, bet kaut kāda matu eļļa. Lai nu kā, drīz gaidiet atsauksmi!
Maybelline Fit Me tonālais. Ļoti patīk šis tonālais, liekas esmu to iemīļojusi vairāk, atsauksme šeit.
Marvis balinošā zobu pasta ar piparmētras garšu. Vienreiz Douglas veikalā ievēroju, uzreiz piesaistīja manu aci, domāju kaut kur redzēta. Nedaudz parakņājoties pa internetu, dzirdēju dažas labas atsaukmes un neilgi pēc tam, devos atpakaļ uz veikalu pēc mazā iepakojuma izmēģināšanai. Neteikšu, ka efekts ir milzīgs, bet es redzu. Pēc '100 Day Spending Ban' domāju iegādāties pilna izmēra.
Loreal Studio Secrets bāze. Patika, pat ļoti.. Līdz brīdim, kad nesen iegādājos jaunu, iespējams pat labāku un uz pusi lētāku! Gaidiet atsauksmi par šo brīnumu!
Have a nice day! :)





6 komentāri:

  1. Es gan esmu pilnīgi vīlusies Loreal grima bāzē, manuprāt, vienkārši drausmīga, man viņa izceļ visu to, ko viņai vajadzētu nogludināt un slēpt, bet protams tas ir ļoti individuāli. Gaidu rakstu par jauno grima bāzi. :))

    AtbildētDzēst
  2. Kā patīk eļļa? Man arī ir, bet es atstāju puspabeigtu, jo pagaidām nelietoju eļļas matiem, bet tā kopumā diezgan labi stiprināja matus, nekas vairāk. Ļoti gribētu pamēģināt Lush šampūnus, bet cenas neuzrunā, varbūt kad beigsies mani 4 šampūni, tad izmēģināšu. :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Man patīk, drīz būs raksts. ^^
      Lush šampūnus (vismaz šo noteikti) iesaku, + šī vidējā pudelīte gāja diezgan ilgu laiku. :)

      Dzēst
  3. kp nav atsauksmītes par to pudelīti ar dzelteno korķi? :/

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Par šo produktu būs atsevišķs raksts. Nolēmu tā, ja tagad piedalos '100 Days Spending Ban', drīz aptrūksies produktu par ko rakstīt (protams, ja Catrice izlaidīs 'Candy Shock' līniju arī pie mums, tad projektu beigšu XD).

      Dzēst