Meklēt blogā

piektdiena, 2013. gada 5. aprīlis

March Favourites!

Sveiki! Es tiešām nespēju noticēt, ka jau ir aprīlis! Visur, kur nepieciešams uzrakstīt datums, vēl joprojām rakstu marts, heh. Lai nu kā, laiks marta favorītiem!
Lush Bubblegum skrubis lūpām. Martā īpaši iemīļoju, biju aizmirsusi cik labs šis produkts ir! Atsauksme šeit.
Maybelline BB krēms. Ja atceraties, pērn biju sajūsmā par Garnier BB, bet martā nonācu pie secinājuma, ka vismaz uz šo brīdi esmu sadraudzējusies Maybelline. Atsauksme šeit, bet domas ir mainījušās, produkts pilnībā apmierina (un piekrītu visiem astoņiem punktiem, ko produkts sola.)!  ^-^
Rimmel Stay Matte pūderis 001-Transparent. Arī par šo produktu drīzumā būs raksts, bet teikšu, ka šis pūderis pietiekami labi apmierina.
Loreal Carese Lipstick 02-Innocent Pink. Atsauksme jau pavisam drīz, bet varu teikt, ka neslikts produkts (kā varat spriest pēc tā, ka produkts ir iekļuvis favorītu rakstā :D).
Maybelline One By One. Kopš jaunā gada esmu iemīļojusi garas un kuplas skropstas, manuprāt, šī tuša lieliski spēj to veikt. Šī jau ir otrā tūbiņa, laikam šī tuša kļūs par pašreizējo favorītu. :)
Maybelline Master Drama acu zīmulis - Ultra Black. Nudien īpaši melns acu zīmulis, noturība arī samērā laba. Tāpat kā tušu, kārtīgu acu zīmuli esmu iemīļojusi jau trešo mēnesi, labi, ka martā atradu tieši šo zīmuli!
Avon Watermelon Body spray. Vienmēr esmu gribējusi iegādāties kādu no Avon slavenajiem ķermeņa atsvaidzinātājiem, nesen draudzene iedeva pasmaržot šo brīnumu ar arbūza aromātu. Interesants fakts, esmu tiešām sajūsmā par arbūziem, gan par pašiem arbūziem, gan arī par šo ķermeņa atsvaidzinātāju.
I Love...Coconut & Cream Body Lotion. Tā kā aiz šī losjona ir stāsts, domāju taisīt atsevišķu rakstu. Bet losjons tiešām ir fantastisks! :)
  • Un nu random favorīti.
Dziesmas-
Daughter- Youth.
http://www.youtube.com/watch?v=VEpMj-tqixs
The Paper Kites- Woodland.
http://www.youtube.com/watch?v=bFD0yp4Io80
Miike Snow- Black & Blue (Netsky Remix)
http://www.youtube.com/watch?v=BmWUeVYCq08

Seriāls- Februāra favorītos aizmirsu pieminēt jauno otru mīļāko seriālu- The Carrie Diaries. Lai nu kā, es nevaru sagaidīt nākamās sērijas ( tiesa gan, drīz beigsies pirmā sezona :( ).
.
attēls no.
Un martā atklāju jaunu seriālu- Smash,  ko pēdējās marta dienas skatījos katru dienu vairākas sērijas pēc kārtas un nevarēju beigt. Uzskatu, ka seriālam ir ļoti interesants stāsts. Esmu dzirdējusi, ka šis seriāls citiem atgādina Glee, bet ar savādāku sižetu. Lai nu kā, man patīk gan Glee, gan Smash.

Un vēl kāds super-random produkts- tēja. Bet ne jau parasta tēja,  Loyd tēja ar apelsīnu un kanēļa garšu. Tiešām ļoti garda tēja, iesaku pamēģināt! :)
P.S. Tā kā esmu atkarīga no seriāliem, gribēt uzzināt Jūsu iecienītākos (tikai bez Ugunsgrēka.. :D).
Have a nice weekend! :)

20 comments:

  1. Es arī skatos The Carrie Diaries, vēl skatos The Vampire diaries, Pretty Little Liars, True blood un nedaudz sāku Supernatural. he
    Man arī Maybelline BB krēms liels favorīts, bet Avon speja gan neiet pie sirds-pārāk spirtota smarža, tikai man ar ķiršu ziedu aromātu. :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Pretty Little Liars jau kopš sākuma ir mans favorīts! Supernatural arī sen iemīļots. :)
      Derētu atkal sāk skatīties The Vampire diaries, jo pērn noskatījos divas sērijas un tad apnika, heh.

      Kāpēc es nejūtu spirtotu aromātu? :D

      Dzēst
    2. nezinu :D varbūt to izteikti var just tikai ar ķiršu ziedu smaržas sprejiem, kāds ir man... :D
      Nu tad jau kādreiz arī arbūza sprejs būs jāpamēģina :)

      Dzēst
    3. Tagad es gribu pamēģināt to ar ķiršu ziedu aromātu, hah. :D
      ^^

      Dzēst
  2. Arī man ir doma sākt skatīties The Carrie diaries, bet negribās vienlaicīgi skatīties vairākus seriālus, jo vienreiz viss aizgāja vienā putrā un tad nevarēju atcerēties, kas kurā seriālā notika :D:D:D
    Pašlaik skatos Pretty Little Liars, Desperate housewives, Psych.

    Man ar bij šis arbūzu sprejs un vēl daži citi, bet īsti viņi nepatika,jo tie ir ļoti spirtoti un smarža diemžēl nav noturīga. :(

    http://mansbeautyblog.blogspot.com/

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Man sen viss ir vienā putrā, jo ir tik daudz seriālu, ko vienlaicīgi skatos, ka man liekas, drīz vairs nebūs ko skatīties.. :D
      Paldies, ka atgādināji, jau kādu laiku vēlos sākt skatīties Desperate Housewives! :) Psych nezinu, būs jāpaskatās!
      Interesanti, ka es nejūtu to spirtoto aromātu, noturība man arī ir diezgan laba.

      Dzēst
  3. Maybelline BB krēms man arī joprojām ir cieņā :) Par seriāliem - man tie ir kā sērga. Skatos daudz un dažādus - Dexter, Merlin (diemžēl jau beidzās), Game of Thrones, True Blood, Revenge u.c. Nesen sāku skatīties Arrow, ļoti iepatikās, nevaru sagaidīt nākamās sērijas, bet ja nepatīk filmas par supervaroņiem, tad šis nebūs īstais.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Man patīk supervaroņi, būs jānoprovē. :D
      Biju dzirdējusi ieteikumus par Merilin un Revenge man varētu patikt, pēc treileriem spriežot. :)

      Dzēst
  4. Skatos The big bang theory, Dexter, Two and a half men.
    Tikko pabeidzu skatīties visas Amuleta sērijas. Ļoti patika.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. The Big Bang Theory ļoti patīk, negribu, lai šī sezona beidzas un sērijas varētu būt garākas.
      Noteikti derētu sākt skatīties Two and a Half Men, paldies, ka atgādināji! :)
      Amulets man kādreiz ļoti patika.

      Dzēst
  5. mm,loyd tējas tiešām ir superīgas.
    skatos gosspip girl (jā,vēl neesmu pabeigusi),supernatural <33,pretty little liars,the castle.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Vai ne? ^^
      Par Gossip Girl arī ir dzirdēti ieteikumi, brīvākā brīdī būs jāsāk! Pārējie visi jau iemīļoti, heh. :)

      Dzēst
  6. The big bang theory- ļoti smieklīgs seriāls, labi, ka sāku skatīties
    New Girl- arī tas pats, ļoti msieklīgs
    The Vampire diaries un the carrie diaries arī skatos, bet carrie diaries kaut kā nedaudz apnikušas, pārāk liela drāma starp keriju un sebastianu;D

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Skatos, ka daudzām ļoti patīk The Vampire Diaries, būs jāskatās vēlreiz. :) New Girl arī ļoti patīk.
      Man tieši tā drāma starp viņiem patīk, hah! :D

      Dzēst
  7. Šobrīd skatos 3:
    - New Girl
    - 2 Broke Girl
    - Hart of Dixie

    Man patīk viegli seriāli.

    Vēl patīk krievu - Interni :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Hart of Dixie sāku skatīties, bet pavisam aizmirsu, paldies, ka atgādināji! :) 2 Broke Girls izklausās labs, būs jāpaskatās!
      Ja vien man nepieklibotu krievu valoda un patiktu skatīties seriālus vai filmas pie tv ar tulkojumu, skatītos arī to, heh. ^^

      Dzēst
  8. Kā tu gaidi jaunās sērijas The Carrie Diaries, tā es gaidu nākamās sērijas The Vampire Diaries. Vēl skatos pat TV3 White Collar. Skatījos arī Supernatural, bet tagad kaut kā slinkums vilkt pa vienai sērijai.
    Man arī ir Avon body mist`s, tikai nopirku citā aromātā, patīk daudz labāk, bet citreiz baigi iesēžas degunā un tad apnīk. :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Laikam tiešām būs jādod The Vampire Diaries vēl viena iespēja. :)

      Jā, man tā pat ir ar aveņu.

      Dzēst
  9. Es arī skaots Carrie Diaries. Patīk :) Tāpat arī pieminēšu Arrow, Pretty Little Liars, The Vampire Diaries, Revenge, pašlaik man favorīts ir Beauty and the Beast :)

    AtbildētDzēst