Meklēt blogā

ceturtdiena, 2013. gada 7. marts

Worth the Hype? Got2b Rockin` It Matu Laka

Sveiki! Šodien ''Worth the Hype?'' raksts, šoreiz par Schwarzkopf Got 2b Rockin` it matu laku.
Lūk, ko no tās gaidīju:
*Stipru fiksāciju
*Viegli izķemmējamus matus
*Burvīgu aromātu

Un saņēmu:
*Stipru fiksāciju
*Vairāk vai mazāk viegli izķemmējamus matus
*Patīkamu aromātu
*Jauku iepakojuma dizainu
*Lielu tilpumu- 3ooml
*Neticamu cenu par šī produkta kvalitāti.

Parasti lokas izjūk nākamajās 2ominūtēs, ehh, bet nu zinu, ka šī laka mani nepievils, jo lokas turēsies gan dienā, gan naktī.
Tad nu varu secināt, ka šī laka pārspēj manu favorītu līdz šim- Loreal Elnett.
Kāda ir Jūsu iecienītā matu laka?
Have a nice day! :) <3

7 komentāri:

  1. wow, paldies par rakstu, es tieši tagad meklēju matu laku loku veidošanai, līdz šim visas pievīlušas, šo noteikti pamēģināšu. Varētu uzzināt cik maksāja? :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Ceru, ka arī Tev patiks! ^^
      Laku pirku akcijas laikā par 2,79Ls, bez akcijas kaut kur nedaudz pāri trim latiem maksā. :)

      Dzēst
  2. No sākuma man Elnett arī ļoti patika, bet tagad lietoju mini-Keune matu laku! Super!! :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Jā, kad nebiju Elnett līdz pusei, man jau īsti nepatika.
      Paldies, par info, ja nu arī šī apniks (ļoti ceru, ka tomēr nē :D), būs jāpameklē. :)

      Dzēst
  3. man šī laka ļooti patīk. izmantoju gan lokām, gan filmēšanās ( lai neizjūk mati vīriešiem) vējā.. vispār ļoti patīk ka neveidojas tie baltumi, kad pavairāk uzpūš. Un jā es saku, ka Laka ir ik vairāk vērta kā tās cena veikalos :)

    AtbildētDzēst