Meklēt blogā

pirmdiena, 2013. gada 4. marts

Garnier BB

Sveiki! 
Tad nu tieši pirms gada iegādājos savu pirmo BB krēmu- Garnier BB. Biju patīkami pārsteigta par šī produkta kvalitāti, tādējādi šī gada laikā ir aizvadīti pieci BB un nesen nopirku veco, labo oriģinālo BB. Kā jau visiem zināms, pirms samērā neilga laika,  iznāca jauns Garnier BB krēms jūtīgai ādai un šodien nolēmu tos salīdzināt.
Tad nu salīdzinot šo krēmu ar oriģinālo, varu teikt to, ka tam nav aromāta, tas nav tik spīdīgs. Par spīti šiem plusiem, es personīgi(zinu, ka kāds nepiekritīs,) uzskatu, ka oriģinālajam ir labāks segums, tāpēc tas man patīk labāk. Vēl arī oriģinālais patīk dēļ aromāta un dabīgā mirdzuma, ko tas dod.
Par noturību runājot, man gan liekas, ka tā abiem ir +/- vienāda, pusi dienas bez kārtīgas spīdēšanas noteikti.
Lai nu kā, vairāk atsauksmju par šiem BB var atrast teju katrā blogā. :)
P.S. Pavisam nesen, arī pie mums nonāca Garnier BB Anti-Ageing, kas vēl līdz 17.03. ir iegādājams veikalos Drogas ar 20% atlaidi un 25% atlaidi ar Drogas karti, un BB konsīleris, ja nemaldos, cena 3,73Ls, ļoti vēlos šo pamēģināt.
Kuram BB Jūs dodat priekšroku? :)
Have a nice day! :) <3 

6 komentāri:

  1. Vismīļākais un pagaidām vienīgais, kas man der ir Maybelline, bet garnier tīri labi patika konsistence. Vienīgais garnier mīnuss ir toņi- gaišajam esmu par tumšu, tumšais man der vasarā, bet Maybelline ir Medium, kas man der perfekti:)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Hmm, kaut kas īsti Maybelline īsti nepatika, bet laiku pa laikam uznāk vēlme uzlikt to. :D
      Jā, ar tiem toņiem ir kā ir.

      Dzēst
  2. nu tagad, kad esmu izmēģinājusi, kas ir īsts BB krēms :D, priekšroku dodu SKIN79, bet Maybelline un Garnier arī nav nemaz tik slikti, tikai gribētos, lai segums būtu lielāks. ^^

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Heh, vēl viens 'grūdiens' pamēģināt oriģinālos BB. :D ^^
      Tas gan! :)

      Dzēst
  3. Pēc bildēm vismaz man izskatās, ka Sensitive BB ir dzeltenīgāks tonis?

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Izteikti dzeltenāks nav, bet gaišāks viennozīmīgi ir. :)

      Dzēst