Meklēt blogā

otrdiena, 2013. gada 26. marts

100 Day Spending Ban!

Sveiki! Kā varat manīt, ar produktu izlietošanu man kaut kā neveicas, bet ar to iegādi problēmu nav.. Tāpēc nolēmu sevi nedaudz pāraudzināt, mēģināt piedalīties "100 day spending ban", par ko lasīju ŠEIT Ievas blogā.
Tad nu varu teikt, ka jau kopš 08.03. neko neesmu iegādājusies, taču vēl jāiztur līdz 12.06.
Pēdējie pirkumi.
Ceru, ka šis projekts izdosies un varēšu atbrīvoties no aizņemtiem plauktiņiem, lai pēc tam varētu iegādāties ko jaunu un ilgi kārotu. :)
Have a nice day! :)

15 comments:

  1. lai veicas!! :) es arī mēģinu sevi pāraudzināt un nepirkt visu pēc kārtas. man, piemēram, ir šausmīga problēma ar lūpu produktiem, liekas, ka visi ir tik dažādi un katru taču ir jāizmēģina. ;D

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Paldies! :)
      Jā, lūpu produkti arī man ir liela problēma, no šiem produktiem centīšos atturēties arī pēc šīm simts dienām. ^^

      Dzēst
  2. Man noteiktais spending ban nedarbojās, bet jau kādu laiciņu neapzināti vairs nepērku visu, kas iepatīkas. Tā, kā jau 3 mēnešus pierakstu, cik esmu izdevusi beauty produktiem, šajā mēnesī summa ir uz pusi mazāka nekā citos mēnešos. :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Jā, tā arī ir ļoti laba 'pāraudzināšanas' sistēma. :)

      Dzēst
  3. Atbildes
    1. Es tā jūtu, ka es tik ilgi neizturēšu, īpaši salasoties te pat blogos pozitīvas atsauksmes par dažādiem produktiem, tā vien gribas skriet uz veikalu pakaļ. :D

      Dzēst
  4. Gaidīšu apskatu par lūpu krāsu :)

    AtbildētDzēst
  5. Kaut kas uz spending ban pusi man ir kopš 23. janvāra- pērku tikai to, ko vajag, bet ja ieraugu kaut ko tiešām super, tad nogaidu nedēļu un izlemju vai tiešām vajag..

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Jap, man ar šis uzreiz nepirkšanas knifinš ir pāraudzinājis, jo 90%, es tā arī neaizeju pēc momentā iekārotā produkta!

      Dzēst
  6. Arī es gribētu dzirdēt atsauksmi par lūpu krāsu :))
    http://mansbeautyblog.blogspot.com/

    AtbildētDzēst
  7. Man aríi ir sis pats toniitis luupenei :)
    http://escadeblog.wordpress.com/2013/03/15/loreal-caresse-02/
    bet ar teemu, man tiesi tagad laikam saaksies iepirkumu bums :d uz pavasari tiik daudz visa kaa saak gribeeties :D

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. ^^
      Man atkal tāda sajūta, ka neko nevajag un visu gribas izmest vai atdot. :/ Ehh.. :D

      Dzēst