Meklēt blogā

pirmdiena, 2013. gada 11. februāris

Top 5 Blushes!

Sveiki! Jau pirms kāda laika izveidoju rakstu par saviem top pieciem lūpu balzamiem, tad nu tagad nolēmu izveidot rakstiņu par top 5 vaigu sārtumiem.
Vēl arvien domāju, ja man būtu jāatsakās no kāda produkta, tas, visticamāk, būtu vaigu sārtums. Ar vaigu sārtumiem nekad neesmu aizrāvusies, tos ikdienā sāku likt tikai pagājušā gada pavasarī, tāpēc, kā jau ierasts, produkti ir no ''lētā gala''. :)
Tad nu gada laikā esmu iegādājusies pāris vaigu sārtumus, un lūk arī mani favorīti.
Essence Vampire's Love Gel Blush 01-Bloody Mary. Vairāk gan lietoju rudens sezonā, jo tonis diezgan tumšs. Noturība ļoti laba. Vienīgais mīnuss- es atrodu, ka labākais veids kā šo vaigu sārtumu uzlikt, ir ar pirkstiem, bet tie paliks notraipīti. Par spīti tam, ka šis sārtums ir no limitētās kolekcijas, vēl nesen to manīju Drogās, nocenotu zem 1ls! Atsevišķs raksts šeit.
Essence Ready For Boarding Lip & Cheek Creme 02-Beauty on Tour. Burvīgs tonis pavasarim un vasarai, kompakts, viegli paņemt līdzi jebkurā situācijā, samērā ilgnoturīgs, dod dabisku mirdzumu(kaut vai tajā nav spīdumu), nesamākslotu izskatu. Vēl liels pluss ir tas, ka produkts ir 2in1.
Flormar Blush-On 47. Vairāk gan atceros to dienu, kad šo iegādājos, tiešām jauks, negaidīts pārsteigums. :) Bet par produktu runājot, krāsa ir burvīga! Neteikšu, ka noturība ir tā labākā, bet dienās, kad nekādu svarīgu pasākumu nav, produkts ir vietā! Kaut kas papildus šeit.
Essence Marble Mania 01-Swirlpool. Šis ir tas vaigu sārtums, kas lika man mainīt savas domas par visiem vaigu sārtumiem. Uzskatu šo par ļoti unikālu toni, arī kvalitātes ziņā, šis produkts nav peļams.
Loreal Blush Minerals 70-Soft Coral. Favorīts pēdējos mēnešus. Citēju Novembra Favorītu rakstu ''Burvīgs tonis, izcila noturība, otiņai ar' nav ne vainas, bet labāk izmantoju savu''. Domas nav mainījušās, tiešām lielisks produkts!
Swatchi.(No kreisās uz labo)
Loreal, Essence 01-Swirlpool, Flormar,
Essence 02-Beauty on Tour, Essence 01-Bloody Mary.

Kādus sārtumus Jūs varētu ieteikt? 
Nākamais sarakstā ir no Catrice tonī 30-Caramel Beige un kāds no jaunajiem Rimmel.
Have a nice day! :)

6 komentāri:

  1. Man viens no pēdējiem ir Catrice, kas nav slikts, bet tomēr vēl meklējumos. Ir doma pamēģināt Illamasqua, diezgan daudz labu atsauksmju esmu lasījusi!

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Jā, Illamasqai arī labas atsauksmes esmu lasījusi, bet sūtīt kaut kā negribas, meh.

      Dzēst
  2. Man Flormar ir vismīļākais.
    Ir arī Catrice un Illamasqua.
    Gribu izmēģināt vēl no Catrice un Mua.
    Neesmu vel nobriedusi krēmveida sārtumiem.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Prieks, ka vēl kādai patīk Flormar. Kāpēc tā? Man tie liekas noturīgāki. :)

      Dzēst
  3. Man ir Inglot, MUFE, Isa Dora un Nouba sārtumi.... patīk visi, katrs savam gadījumam. :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Par Inglot pilnībā aizmirsu! To arī gribētos pamēģināt. :)

      Dzēst