Meklēt blogā

sestdiena, 2013. gada 23. februāris

Nesen.

Sveiki!
Lai gan pēdējā laikā produkti netiek izlietoti tik daudz kā iegādātie, veikalos Drogas vēl līdz svētdienai ir daudzi produkti par ļoti draudzīgām cenām. Runājot par šo veikalu, tajā pašā plauktā no kura ņēmu Garnier BB, ieraudzīju jaunumu (vismaz man tā liekas, jo to nebiju ne dzirdējusi, ne redzējusi) Garnier BB tumšajiem lokiem. Interesanti gan. Produkts viennozīmīgi piesaistīja manu aci. Vēl biju sajūsmā redzot mazās ceļojumu Rival de Loop mitrās salvetes.
Tiesa gan vīlusies biju neredzot Maybelline Fit Me konsīleri, kam teorētiski vajadzētu jau būt veikalos, bet ko nu padarīsi.
Lai nu kā, pavasaris vairs nav aiz kalniem, tāpēc nolēmu beidzot iegādāties Maybelline Color Sensational Popstick tonī 070 Orange Crush. Patīk, noteikti vēlos pamēģināt kādu no rozā toņiem.
Vēl arī iegādājos vēl vienu Essence Kiss Care Love lūpu balzamu.
Veco labo Garnier BB.
Visu aprunāto Rimmel Stay Matte pūderi.
Eucerin micelāro ūdeni.
Exotic Body Care dušas un roku krēmu no Maximas, kas smaržo vienreizēji!
Vēl rīt derētu doties uz Drogām pēc pārējiem nepieciešajiem produktiem un kādā brīvākā brīdi derētu vairāk veidot jaunus rakstus.
Have a nice day! :)

6 komentāri:

  1. Man arī derētu iegādāties tieši sarkano essences kiss care love balzāmiņu, jo tas beidzās pirmais.
    Lai veicas ar jauno rakstu rakstīšanu! :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Es domāju, ka man vajadzētu kārtīgu rezervi ar šiem balzamiem iegādāties. :D
      Paldies! :)

      Dzēst
  2. Es uz tiem Maximas krēmiem arī skatījos - būs jāpasmaržo.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Ceru, ka mans deguns nebūs vienīgais, kam šis aromāts iet pie sirds. :)

      Dzēst
  3. Atbildes
    1. Nav jau Chanel vai Dior, bet lietas, ko man reāli +/- vajadzēja. :D ^^

      Dzēst