Meklēt blogā

ceturtdiena, 2013. gada 14. februāris

Maybelline Color Tattoo pt2

Sveiki! Šodien vēlējos Jums aši atrādīt vēl divas Color Tattoo ēnas no Maybelline.
Ja atcerieties, tad jau vasarā no Vācijas atvedu vienu krāsā 35-On and One Bronze, produkts ļoti iepatikās, biju gatava sūtīt no ārzemēm, bet tad pavērsās, man godīgi sakot, negaidītais, ēnas nonāca arī Latvijā. Uzreiz izvēlējos toņus 65-Pink Gold burvīgu rozā toni ar daudz spīdumiņiem un 70-Metallic Pomegranate maroon krāsa ar zelta gliteriem, pat nezinu kāpēc izvēlējos šo toni, bieži ēnās tādu nevalkāju, bet esmu ļoti apmierināta.
Tā kā ēnu krāsas neatšķiras kvalitātes ziņā, varu teikt tikai to labāko, tāpat kā rakstā pirms tam. 
Ļoti maigi swachi. No kreisās uz labo.
70-Metallic Pomegranate, 65-Pink Gold un 35-On and One Bronze.

Cerams, ka drīz varēšu ievietot arī attēlu, kā ēnas izskatās darbībā, bet līdz tam es teikšu
Priecīgu Jums visiem šo dienu, pat, ja Valentīna dienu nesvinat, 
novēlu Jums, lai šī diena ir patiešām izdevusies! :)
Love you. x

12 comments:

  1. Color Tattoo ir labas ēnas, un pirmā bilde ir tiiik skaista! :)

    AtbildētDzēst
  2. Jā, pirmā bilde tāda mākslinieciska:)

    Tev ir tieši tās krāsas, kas man visvairāk patīk!:)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Paldies! :)
      Vēl es gribētu iegādāties zelta tonīti, tad visas no wishlista būs. :)

      Dzēst
  3. Pink gold izskatās tiešām labs :) Apsveru pat iegādi!
    Un pirmā bilde tiešām tāda mākslinieciska sanākusi.

    AtbildētDzēst
  4. Вам награда http://liliumkeynote.blogspot.com/

    AtbildētDzēst
  5. Man arī sāk iepatikties Pink Gold :)

    AtbildētDzēst