Meklēt blogā

svētdiena, 2013. gada 3. februāris

January Favourites

Sveiki! Pēdējās nedēļās ar bloga rakstīšanu, man tiešām neiet pārāk labi, bet jau kārtējo reizi centīšos laboties, vai šoreiz man tas beidzot izdosies? Šaubos. :D
Lai nu kā, vēl viens mēnesis ir pagājis, un nu ir laiks atrādīt produktus, ko janvāra mēnesī esmu iecienījusi. 

  1. Loreal Studio Secrets Primer. Ir pagājis gandrīz gads, kopš manā īpašumā nonāca šī bāze, un nu diemžēl tā iet uz beigām. Par spīti tam, neatlaidīgi šo produktu lietoju visu mēnesi.
  2. Benefit Erase Paste. Ja vēl to nezinājāt, mana sejas āda ir taukaina, bet tumšo loku zona diezgan sausa, īpaši ja vēl lietoju biezas konsistences konsīleri, āda izskatās izteikti sausa. Taču ne ar Erase Paste, kaut gan produkts nav pārāk šķidrs, tas neatstās sausu paskatu. Gan lokus, gan apsārtumus maskē labi.
  3. Maybelline One by One tuša. Janvāra mēnesī nelielā apsēstība bija izteiktas skropstas un šī tuša noteikti ir īstā, kas darbu padarīs.
  4. ArtDeco Hand Balance Beauty Flash Manicure. Lielisks produkts ar vienreizēju aromātu!
  5. Maybelline Colorama nagu laka 89. Neuzkrītoša toņa nagu laka ar mirdzumiņiem. Lakoju tikai divas reizes, jo, diemžēl ātri nolobījās.
  6. Benefit Posie Tint. Ideāla toņa produkts, kas lieliski izskatās gan uz lūpām, gan vaigiem.
  7. Garnier BB krēms jutīgai ādai. Lietoju kopā ar Maybelline Fit Me tonālo(starp citu, kam tagad ir lieliska atlaide veikalos Drogas, cena tikai 4,27Ls!), tāpēc lielu atšķirību no parastā Garnier BB neredzu, izņemot to, ka tam nav aromāta. Esmu apmierināta, bet nākamreiz gan pirkšu parasto BB.
  8. Essence Stay Matte Translucent Loose Powder. Kaut gan šo pūderi nopirku mēneša vidū, biju patīkami pārsteigta par produkta kvalitāti, nudien labs pūderis, ko ieteiktu pameklēt.

Bet nu laiks random favorītiem.

Instagram. Visu šo laiku šī aplikācija manu sirdi nebija īpaši iemīļojusi, bet nesen sāku ar vienu bildi un tā katru dienu vairākas bildes pēc kārtas..



Maroon krāsa, kas latviski laikam saucās kastaņkrāsa? Neesmu gan pārliecināta par to. Lai nu kā, janvārī atļāvos iegādāties džemperi, kleitu, nagu laku un pat acu ēnas, kas nu jau liekas pietiekami. :D

Un pēdējais- gredzeni. Decembra un janvāra mēnesī esmu iemīļojusi šos divus. Vairāk gan to ar banti, jo otrs ar lācīti pārāk bieži visur ķeras un man bail pazaudēt.. :D

Dziesmas-
Flo Rida- Let it Roll


PeR- Here We Go, kas arī piedalīsies Eirovīzijas atlasē. Tā kā šī dziesma man patīk, ļoti apšaubu domu, ka šī dziesma varētu pārstāvēt Latviju.. kā vienmēr. :D

Rihanna ft. Mikky Ekko- Stay

 Have a nice February! :)

6 komentāri:

  1. Vai tu varētu mazliet vairāk pastāstīt par to bāzi no Loreal? Kāda kvalitāte, cena?:D

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Protams, ka varu. :)
      http://makeuphairandshoes.blogspot.com/2012/03/loreal-studio-secrets-primer.html
      Lūk arī rakstiņš, ko izveidoju pirms gandrīz kā gadu atpakaļ, viedoklis vēl arvien nav mainījies. ^^

      Dzēst
  2. Stay ir tiešām lieliska dziesma!! :)
    Man One by One nepatika, jo sariņi baigi smērē acs plakstiņu, pat pie klāšanas.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Vai ne? :)
      Hmm, ja atmiņa mani neviļ, man liekas, ka kaut reizi šīs tušas sariņi nav smērējuši acs plakstiņu. Bet tas, laikam, tīri individuāli.

      Dzēst
  3. Man coloramas nagu laka tieši tajā pašā tonī turas ļoti, ļoti ilgi! Pirms tam neviena magu laka nebija turējusies tik ilgi, kā šī, tiesa gan, es lietoju ar bāzi un virskārtu ... nu jau drīz nedēļa būs un neviena(!) maliņa nav atnākusi vaļā :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Es arī lietoju bāzi un virslaku, bet tieši šī laka negribēja atrasties uz nagiem.. ;//
      Savukārt, (80) elektrozilais tonis, turējās ilgi, līdzīgi kā tev! ^^

      Dzēst