Meklēt blogā

otrdiena, 2013. gada 26. februāris

February Favourites!

Sveiki! Jums nav ne mazākas nojausmas, cik patīkami satraukta es esmu par to, ka pēc pāris dienām jau klāt marts! Lielo prieku liekot pie malas, laiks februāra favorītiem.
  1. Jau atkal Benefit Posie Tint. Esmu tiešām sajūsmā par šo produktu. Sīkāks raksts, cerams jau pavisam drīz.
  2. Loreal Telescopic tuša. Februārī iemīļoju garas, atdalītas skropstas, ko šī tuša veic ļoti labi.
  3. Rimmel Match Perfection konsīleris. Viens no labākajiem kādu esmu mēģinājusi, ļoti patīk.
  4. Garnier BB. Nesen saplīsa otiņa, ar ko bija ļoti viegli uzlikt Eveline BB, mēģināju to likt ar pirkstiem, bet nonācu pie secinājuma, ka šo krēmu ir grūti izpludināt, kaut kā tas vienmēr palika strīpains un nevienmērīgs. Tāpēc nolēmu atgriezties pie vecā labā Garnier BB. Pirms tam lietoju jutīgai ādai, bet  tas nelikās tik labs kā oriģinālais, īpaši vēl man pietrūka smarža, kas ir vecajam. Ak nostaļģija..heh :D
  5. Exotic Body Care dušas krēms. Lieliski mitrina un vienreizēji smaržo. Cena arī ļoti draudzīga, nieka 1,59Ls!
  6. Eucerin micelārais ūdens. Kosmētiku noņem labi, manai ādai patīk.
  7. Aloe Vera šampūns. Pārsteidza tas, ka tas ir spilgti zaļā krāsā un smaržo pēc alojas. Mati gan ātri taukojas, taču tie kļūst mīksti.
Mēneša mīļākā lieta- krūzīte ar ūsām no Tiger. :)

Dziesmas. 

Un par mēneša mīļāko izpildītāju kļuva Marina and the Diamonds.

Have a nice MARCH! :) <3

8 komentāri:

  1. Teleskopiskā tuša bija mans favorīts pirms gadiem pieciem, tagad esmu Maybelline dzelteno tušu fane.
    Rimmel konsīleris, nekas īpašs, normāls. Gribu pamēģināt Catrice tāda tipa konsīlerus. Un laikam beidzot tas BB krēms arī jāpamēģina, esmu totāli atpalikusi. :D

    Un krūze ir forša.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Telescopic mīļākā tuša nekad nav bijusi, kaut kas tā īsti nepatīk, pagaidām apmierina Maybelline One by One.
      Heh, nu jā. :)

      Dzēst
  2. tam eucerin ūdentiņam ir arī kādas kopjošas īpašības vai paredzēts tīri tikai kosmētikas noņemšanai? :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Ražotājs sola, ka ūdentiņaš ir 3in1- sejas attīrītājs, kosmētikas noņēmējs un toniks. Man jau gan liekas, ka ir tās kopjošās īpašības, varbūt gan ne tik labas kā Biodermai, bet tas tā. :)

      Dzēst
  3. Kur var nopirkt to EBC dušas krēmu? :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Maximā. Ja nemaldos, produktiem vēl ir akcija. :)

      Dzēst
  4. no konsīlera man alerģija...
    biju patiešām pārsteigta, jo tas bija pirmais produkts, no kā man parādījās apsārtums un daudz mazu pumpiņu jau pēc 3 sekundēm .....biju šokā:(

    AtbildētDzēst