Meklēt blogā

ceturtdiena, 2013. gada 7. februāris

Catrice pt2

Sveiki! Tad nu īsi pirms Ziemassvētkiem iegādājos dažus produktiņus no Catrice, par kuriem nu esmu gatava rakstīt atsauksmi.
Ultimate Colour Lipsick 010-Be Natural! Ideāla nude toņa lūpu krāsa, kas ir daļēji matēta, bet ar vieglu spīdumu, kam tādējādi, nav vajadzīgi papildus lūpu spīdumi, lai lūpas neizskatītos sausas.
Cena- 2,95Ls.


Lip Appeal Lipgloss 120-Berry Good. Samērā tumšs ogu krāsas spīdums, kā smarža ir fantastiska, noturība un pigmentācija ir diezgan laba. 
2,80Ls. 
P.S. Abi lūpu produkti darbībā redzami šajā rakstā.


Absolute Eye Colour 560-I Like To Mauve It. Savai cenai, labas kvalitātes ēnas, neteikšu, ka noturēsies vietā visu dienu, bet, lietojot acu ēnu bāzi, pusi dienas izturēs.
2,10Ls.


Gel Eye Liner. 020-It`s Mambo Nr. 2 Krāsas ziņā, praktiski melns (taču skaitās brūns), bez spīdumiem, krēmīgas konsistences. Pirms tam lietoju Essences gēla laineri, bet, viņiem zinot, ka man šis produkts iepatikās, tieši šo brūno izņēma no sortimenta, man bija cerība, ka šis varētu būt tik pat labs, bet nedaudz kļūdījos. Iespējams, kad produkts būs nedaudz pastāvējis, un nebūs tik krēmīgs, kvalitāte būs labāka.
2,95Ls.


Ultimate Nail Lacquer 830- Salmon & Garfunkel. Neuzkrītoša laškrāsa, perfekta ikdienai. Noturība nav tā labākā, bet ir bijušas arī sliktākas.
1,85Ls.
Allround Concealer. Diezgan populārs produkts. Diemžēl, es biju vīlusies. Gan noturības, gan maskēšanas ziņā produkts mani apbēdināja. Pie tam, vietas, kur uzliktu šo konsīleri, izskatījās īpaši sausas.
2,60Ls.


Kas Jums patīk no Catrice, ko varat ieteikt?
Have a nice day! :)

6 komentāri:

  1. Man patika Catrice lūpu spīdums koraļļu tonī. Nagu lakas tonis dievīgs. :)

    AtbildētDzēst
  2. Man pašai arī ir tieši šis nagu lakas tonis,kas tiešām ir skaists un ir arī konsīleru palette kurā arī esmu vīlusies :( Un no Catrice varu ieteikt nagu lakas, lūpu spīdumus un lūpu krāsas diemžēl ar dažiem citiem Catrice produktiem ir bijusi vilšanās.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Žēl, ka tā. :(

      Laikam vien būs jāmēģina tie produktiņi kas iekrīt acīs. :)

      Dzēst
  3. piekrītu meitenēm - lielisks tonis nagu lakai! :)

    AtbildētDzēst