Meklēt blogā

piektdiena, 2013. gada 4. janvāris

Paciņa!

Sveiki!
Tad nu šodien labumi no Anglijas. Ahh, šādos brīžos ļoooti gribas, lai ko tādu varētu nopirkt vienkārši veikalos Drogas vai Douglas. Tas man atgādina, ja atcerieties, jau pirms kāda laika Drogas mājas lapā bija jautājums- kādas firmas Jūs vēl gribētu iegādāties(vai kaut kas tāds. Bet doma bija tāda) un kā es KATRU MĪĻU DIENU rakstīju REVLON. :D
Jā, jā, vienmēr ir internetveikali, beeeet ar tiem arī problēmas- nodokļi, uzcenojums, nav arī garantija, ka produkts ir oriģinālais. Laikam jāmeklē blogseili, bet ar tiem arī man nekā neveicas, kamēr es attopos, viss labais jau izķerts! :( :D
Lai nu kā.
Visi produkti jau ir lietoti, pirmie iespaidi labi. Tad nu gaidām pilnās atsauksmes! :)
Have a wonderful day! :)  

14 comments:

  1. Es gaidīšu atsauksmi par benefit komplektu! Visvairāk interesē erase paste, jo pati sev gribu pasūtīt, bet nezinu kā ar tiem toņiem..

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Labi, pēc kārtīgas izmēģināšanas, drīz taps atsauksme. :)

      Dzēst
  2. mmm lūpu sviestiņš!!
    Gaidīšu rakstiņus. :)

    AtbildētDzēst
  3. Atbildes
    1. Boots. Onkulis sūtīja sev, un kad apciemoja mani Ziemassvētkos nodeva visus sūtījumus. :)

      Dzēst
  4. ļoti gribas dzirdēt kaut ko vairāk par Benefit. :))

    AtbildētDzēst
  5. Es pilnībā piekrītu, internetveikali ir internetveikali, man vajag uzzieķēt, pačamdīt, turklāt patiesi dekoratīvu kosmētiku (tonālais, vaigu sārtums, lūpukrāsas u.tml.) es tikpat kā nevaru iegādāties bez rūpīgas mēģināšanas.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Vai ne? Tonālo man būtu vislielākās bailes un šaubas sūtot, jau tagad esmu pārliecināta, ka tonis nebūtu īstais. :D

      Dzēst
  6. viss izskatās tik garšīgs :) gaidu atsauksmi :))!

    AtbildētDzēst
  7. Vai tad Revlon vairs nekur Latvijā nav iegādājams? Pāris gadus atpakaļ bija. Tad jau laikam nevienam nevajadzēja :D

    AtbildētDzēst