Meklēt blogā

pirmdiena, 2012. gada 3. decembris

Ziemassvētki nāk! Winterlicious TAG!

Sveiki! Tā kā Ziemassvētki ir tepat aiz stūra, nolēmu ik nedēļu, katrā pirmdienā līdz 24.12.2012. izveidot rakstu ar nelielu svētku noskaņu, ko nolēmu saukt ''Ziemassvētki nāk'', jo neko oriģinālāku es izdomāt nevarēju. :D Visus rakstus tikko pabeidzu, nu jau tie ir ieplānoti un gaida nākamās pirmdienas! :)
Tātad šodien TAG raksts, kas neilgu laiku atpakaļ kļuva kaut cik populārs youtube.com vidē.

1) Mīļākā nagu laka?
Nekā konkrēta, bet ja nu obligāti jāatbild, tad Maybelline Colorama nagu laka tonī 80 vai Sally Hansen nagu laka 38-Sacred Scarlet. 

2) Mīļākais ziemas produkts lūpām?
Pagaidām, noteikti ISANA vai Essence lūpu balzami!
no.
3) Visvilktākais ziemas apģērbs?
Manuprāt, ziema tā pavisam īsti vēl nav sākusies, tā kā pagaidām nekā konkrēta. 

4) Vilktākais ziemas aksesuārs?

AVON iespēju kaklarota (ļoti tematiski, es Jums teikšu :D) vai mīļie brūnie auskariņi no Caramelles. 

5) Mīļākais ziemas aromāts/svece?

Air Wick svece ar piparkūku un vaniļas aromātu vai Boots ''Winter'' atsvaidzinošs sprejs.
6) Mīļākais ziemas dzēriens?
Gutta karstais upeņu-sarkano vīnogu dzēriens vai Možums Winter tēja.
Karstais upeņu-sarkano vīnogu dzēriens, 1l
7) Visu laiku mīļākā Ziemassvētku filma?
Viens pats mājās 1 un 2 :D
8) Mīļākā Ziemassvētku dziesma?
Noteikti šī! 

9) Mīļākais svētku ēdiens?
Karbonāde ar sautētiem kāpostiem. /yum!/
10) Mīļākā Ziemassvētku dekorācija šogad?
Nekādas īpašās dekorācijas vēl neesmu izlikusi, ja vien neskaita mini eglīti guļamistabā. :D

11) Kas ir Tavā Ziemassvētku vēlmju saraksta virsotnē?

Šogad derētu jauns telefons. Bez tā, īpaši izteiktu citu vēlmju vairs nav. Varbūt vēl dāvanu karte Hesītī. Ahh! /yum!/ :D
12) Kādi ir Tavi plāni svētkiem šogad?
Tā kā Ziemassvētki ir vienā dienā ar manu dzimšanas dienu, ielūgšu ģimeni, radus, draugus, lai svētkus pavadītu kopā. :)


Ļoti ceru, ka arī Tu izveidosi šo TAG rakstu! :)
Have a nice upcoming HOLIDAY!!! :)

6 komentāri:

  1. Super, man ar atkārtojumā jau vairākas dienas stāv šī dziesma, tikai ar Bīberu (lai gan man viņš apsolūt nekādas emocijas neizraisa, tomēr man skan labāk ar viņu);)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Man tieši otrādi. Ļoti patīk oriģinālā versija. :)

      Dzēst
  2. cīīīk forši! tā kā neizpildiju I ♡ Fall TAG, tad šo man noteikti jāizpilda!!! ;)

    AtbildētDzēst
  3. Es vēl esmu pavisam apjukusi šajā blogu pasaulē. Kur jūs ņemt visus tos TAG un kas ar viņiem jādara? :)

    E.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Tagi ir sastopami visapkārt interneta vidē- blogger, youtube.com, tumblr uc. Manuprāt, šie Tagi ir labs veids, kā pastāstīt vairāk par sevi, iepazīt citus un izrādīt cieņu pret citiem (šajā gadījumā blogeirem un Tagot šiem rakstiem). Nu apmēram tā, ceru, ka manu dziļo domu saprati. :D :)

      Dzēst