Meklēt blogā

pirmdiena, 2012. gada 17. decembris

Ziemassvētki nāk! Cartice!

un Rimmel 5in1 bāze. 
Tā kā iepriekšējā nedēļa bija diezgan aizņemta, īpaši laika meklēt idejas nākamajam Ziemassvētki nāk rakstam, tāpēc šis raksts būs kā diskusija.
Pagājušā piektdiena. Ieskrēju Drogās pēc vates kociņiem.. ko tā pat nenopirku, jo redzēju, ka arī ''manāsgetoDrogās'' ir pieejama Catrice! Tagad gan vārds geto ir lieks! ;D Vai kā man to labpatīk saukt- agrais Ziemassvētku brīnums! :)
Apswachota un pārsalusi roka.. :D
Un tagad jautājumi Jums!
Vai ticat Ziemassvētku brīnumam?
Vai ir kāds produkts, par ko Jūs vēlētos dzirdēt atsauksmi?
Ko Jūs varat ieteikt no Catrice?
Have a nice day! :)

9 komentāri:

  1. Man arī ir šī palete, ļoti patīk.
    Un divas nagu lakas.
    Gribu acu ēnas no jaunās kolekcijas, bet "manās" Drogās nebija vairs tā toņa (paša gaišākā). Gribu izmēģināt arī tušu, bet šaubos, vai viņiem ir brūnās.
    Patīk man Catrice, patīk.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Gaidu atsauksmes par bāzi.
      Šobrīd esmu meklējumos.

      Dzēst
    2. Šī jau ir otrā bāzes pudelīte, man patīk!
      Man ļoti gribās pamēģināt nagu laku tonī 830-Salmon & Garfunkel.

      Dzēst
  2. Diemžēl ar konsīleru paleti nesadraudzējos ;( Bet no Catrices gribu pamēģināt gēla laineri (tāpēc priecāšos par Tavu atsauksmi) un kādu nagu laku.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Es, diemžēl, pagaidām arī neesmu sadraudzējusies. :(
      Pēc kārtīgas produkta notestēšanas būs rakstiņš. :)

      Dzēst
  3. Es šodien nopirku gēla laineri ))) ļoti interesnati ka turas uz acim)

    AtbildētDzēst
  4. Man arī Catrice produktiņi ir mājās! Man ir nagu lakas, bet, laikam, tās neieteiktu pirkt, lai gan ir skaisti toņi, bet uz nagiem galīgi neturas!
    Gaidīšu tavus rakstiņus! :)
    x Sofija

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Paldies, par padomu, tātad vairākas nagu lakas uzreiz nepirkšu.. :D Tomēr gribās pamēģināt, jo vienu jau esmu noskatījusi.

      Gaidīšu arī tavus rakstus! :)

      Dzēst