Meklēt blogā

sestdiena, 2012. gada 1. decembris

Krāsu flešmobs- nude & taupe!

Sveiki! Vēli sveicieni visiem Andrejdienā! Ja kāds šo dienu vispār svinēja. :D Bet šodien ir pienācis laiks pēdējai krāsu flešmoba daļai ar nude un taupe toņiem, man personīgi, ļoti patīk šie toņi. Bet vispār, vai varat iedomāties, ka ir jau pirmais decembris un drīz jauna gada sākums(aiz pasaules gala. :D :))?!
/jūtu, ka komentārā varētu būt kāda anonīma un sarkastiska piezīme, bet lai nu būtu. :))/ 
Rimmel lūpu krāsa 250-Birthday Suit.
Too Faced Naked Eye acu ēnu palete.
ArtDeco ēnas nr 26.
Carlo di Roma nagu laka 110-French Style.
Essence Nude Glam nagu laka Toffee To Go.
Essence Nude Glam nagu laka Cafe Ole
Essence Class of 2013 acu ēnu zīmulis 02 
Avon Sassy Swirls Vanilla Bean tualetes ūdens.
Maybelline Watershine Lip Gloss 715-Crystal Dune.
Mīļās matu bantes no New Yorker.
Have a nice day! :)

4 komentāri:

  1. Es domāju, ka visa gals ir kā jauna sākums, gan jau trakāk nebūs. :D Un smuka bildīte :)

    AtbildētDzēst
  2. Man arī ir Toffee to go, viena no mīļākajām nude lakām. Noturība ir cits stāsts, bet ko nu par latu var gribēt ;))
    Kādas atsauksmes par Avon smaržūdeni? ;)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Tiesa gan! :)
      Smaržūdenim ir ļoti jauks aromāts, esmu ievērojusi, ka daudziem patīk. Vienīgais, kas mani nedaudz apbēdina- smarža ir ļoti, ļoti līdzīga Vanilla Blossom(tīri loģiski, jo abu pamatā ir vaniļa :D), tad nu man liekas, ka tieši šīs smaržo ļoti līdzīgi. Noturība ir lielākoties visas dienas garumā, bet tā kā iepakojums ir ļoti kompakts, šo ūdentiņu ņemu līdzi, dažreiz dienas gaitā atsvaidzinu. :)

      Dzēst