Meklēt blogā

piektdiena, 2012. gada 7. decembris

Flormar!

Sveiki! Kādu laiciņu atpakaļ, vienā ļoti labā dienā iegādājos Flormar vaigu sārtuma un bronzera duo, un acu ēnu kvartetu (Pretty Compact Quartet ). Neviens īpašu atsauksmi nejautāja, bet tik un tā gribēju padalīties. :)
Kādu laiku pēc produktu iegādes, abus produktus lietoju nepārtraukti, taču neilgu laiku atpakaļ katru dienu izmantoju citu produktus, pati nezinu kāpēc. Tas tā atkāpei.
Es Jums teikšu- abi produkti ir lieliski- bronzeris nav pārpildīts ar spīdumiem(bet tie ir), tas nav oranžs, vaigu sārtums ir perfekts korallis! Šo duo noteikti vairāk lietošu vasaras sezonā, tad būs perfekti! :)
Savukārt, ēnas patīk, jo trīs no četrām ir matētas. Tomēr atzīšos, visvairāk patīk tā viena ar nemanāmiem zelta spīdumiņiem. Noturība ir laba, varbūt nav pati labākā, bet ar bāzi ir ok! :)
Tātad, kā varat spriest, ar abiem produktiem esmu apmierināta, īpaši smieklīgās cenas dēļ- katrs produkts izmaksāja 1,39Ls.
Info par ēnām no ražotāju puses ŠEIT, par vaigu sārtumu ŠEIT.
Atsauksme par šiem produktiem(un swatchi) arī Naktsmeitas blogā.
Have a nice day! :)

5 komentāri:

  1. Man ir vaigu sārtums apvienojumā ar bronzeri. Man baigi patīk toņi. ! Esmu apmierināta. :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Atceros, ka tavā blogā pirmo reizi arī ieraudzīju un sapratu, ka arī es gribu. :D :)

      Dzēst
  2. Vaigu sārtuma krāsa izskatās fantastiska! :))

    AtbildētDzēst
  3. Flormar ieinteresēja
    http://kristinesviskautkas.blogspot.com/

    AtbildētDzēst