Meklēt blogā

piektdiena, 2012. gada 16. novembris

Worth the Hype? Bioderma attīrošais ūdens

Sveiki! Tātad viens no pieprasītākajiem produktiem no ŠĪ raksta, bija Bioderma attīrošais ūdens dehidratētai un jutīgai ādai. 

Tātad sīkāk par vēl vienu micerālo ūdeni var izlasīt arī pie Skaistumlapas.  
No savas puses varu pateikt- yes, this product IS worth the hype! Kosmētiku noņemu ar Neutrogena kosmētikas noņēmēju, bet pēc tam, ar pusi no vates diska (lietoju tikai pusi, jo tā man patīk labāk. Disks paliek mitrāks, ūnnn neiziet tik daudz disku.) vēlreiz pāreju pāri ar šo brīnumu. Jūtu, ka praktiski visu kosmētiku esmu noņēmusi (visticamāk, ka nē, bet nepiesiesimies sīkumiem :)). Iedomājieties, tas pat noņēma  mākslīgo iedegumu(paldies tam, jo sapratu, ka mākslīgais iedegums tiešām nav priekš manis!). Ādas stāvoklis ir nedaudz uzlabojies, sajūtas ir patīkamas, + man īpaši patīk aromāts, kaut ko atgādina, ko? nav ne jausmas! :D
Produkts nopērkams aptiekās, cenas atkarīgas no tilpuma. 
Have a nice upcoming HOLIDAY! :)

6 komentāri:

  1. Manuprāt, visi, kas šos Biodermas ūdentiņus ir mēģinājuši, ir sajūsmā!! :)
    Uz pavasari būs jāizmēģina.

    AtbildētDzēst
  2. Nu es, laikam, tāpat kā daudzas - dzirdējusi esmu, bet nav dūšas saņemties un nopirkt! Itkā jau visi slavē...bet cena "parastam ūdentiņam" biķiņ kaut kā mulsina(manuprāt, kaut kas ap 8Ls, par ko es varu nopirkt gandrīz 3 tonikus!) Bet nu vilina, un tavs rakstiņš mani pastūma tikai tuvāk tai pirkšanas kārei:)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Es arī tā domāju. Nopirku mazo komplektiņu, kur arī bija šis produkts, nodomāju, ka tīri labs. Pagaidīju atlaidi aptiekās un nopirku, vīlusies neesmu. :)

      Dzēst
  3. Es tukšoju savu sensibio pudeli, kad tā būs cauri, domāju, jāpievēršas šim :)

    AtbildētDzēst