Meklēt blogā

pirmdiena, 2012. gada 26. novembris

Idejas dāvanām!

Sveiki! Nemelosim paši sev, Ziemassvētku laiks ir tepat aiz stūra, tāpēc šodien nolēmu uzcept rakstu- idejas dāvanām ne tikai Ziemassvētkiem, bet arī citiem gadījumiem. Man kā parastam cilvēkam pietiek ar dāvanu, par kuru ir piedomāts vai šokolādes tāfelīti.
Atzīšos, man ar dāvanām iet ļoti grūti, atrast piemērotāko man ir pārāk grūti, bet es cenšos.
Ja Jums ir tā pat kā man, nevarat atrast vai uztaisīt ko dāvināt, vislabākās, oriģinālākās, interesantākās un iedomājieties, pat lētākās dāvanas, goda vārds, var atrast veikalā ar nosaukumu ''Tiger''! (P.S. Šī nav reklāma, es tikai ļoti gribēju padalīties ar šo veikalu! :))
Atrašanās vietas, preces, cenas, vairāk info ŠEIT!
Candy canes! Varbūt šī nebūtu pati labākā dāvana, bet man noteikti nebūtu iebildumu šo saņemt.
Lielā dzēšgumija
Šī gan ir diezgan interesanta ideja- giga dzēšgumija! Viena dzēšgumija jau aizdāvināta, saņēmēja acīs bija neviltots smaids, man tikai prieks, ka dāvana tiešām patika. Otra palika man par prieku! :D

Mans bērnības sapnis! Komplektā līdzi nāca kastīte ar krītiņiem. :)

Unnn 19 čupa-čupi! Šie nav no Tiger, bet ideja liekas tīri laba.

Nemelosim sev, mīļākās dāvanas ir roku taisītas! Šeit vēl dažas idejas.
Īpaši iepatikās ideja ar karotītēm. 2:00 minūtē. ;)

Esmu taisījusi ko līdzīgu, bija jautri. Tikai manā gadījumā, kastē salikām vairākas random lietas ar ļoti loģisku paskaidrojumu. :D
Vairāk interesantu ideju var atrast ''draugiem.lv ideju lapās''.

Un sliktākajā gadījumā vienmēr var nopirkt dāvanu kartes, šokolādes tāfelīti, ziedus vai kaut ko, par ko konkrētais cilvēk ir izteicis vēlmi saņemt svētkos. :)
Ceru, ka kaut kas noderēja.
Have a nice day! :)

12 comments:

  1. es tajā mājaslapā nevaru atrast, bet cik maksā tas režisoru nieciņš? vari lūdzu ielikt linku? ja man tdu,kkur izdotos atrast, es būtu atradusi lielisku dāvanu draudzenei :D
    Paldies, tiešām labas idejas :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Kino klape maksā 2Ls )
      P.S. - es strādāju Tiger veikalā un milzīgs prieks redzēt šo rakstu, Paldies! ;))

      Dzēst
    2. Paldies :) noteikti došos uzmeklēt:))

      Dzēst
    3. Tas veikals ir ideāls! Iedomājos, kā būtu tur strādāt! ^^
      Man prieks, ka šis rakstiņš noderēja! :)

      Dzēst
  2. apskatīšu to veikalu , paldies par noderigo informāciju :)

    AtbildētDzēst
  3. Man arī patīk TIGER, kaut visa prece ir ķīniešu, bet tik mīļie sīkumiņi. Draudzenei uzdāvināju pērlīti ar molusku, man likās ļoti oriģināla dāvana :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Nu jā, bet tik un tā. :D
      Cik jauki, draudzenei noteikti patika! :)

      Dzēst
  4. kur tos čupa-čupus iegādājies?

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Es pirku Rimītī, bija arī viens vesels un liels. Bet ir manīts arī citos. :)

      Dzēst
  5. kurā Tiger veikalā tu biji? es izmeklējos tuvējajos Spicē un vienā centrā, bet neatradu to kino lietiņu :/ tik žēl.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Spicē biju.
      Man ļoti žēl, vēl nesen pirku, tad vēl bija daudz. :(

      Dzēst