Meklēt blogā

pirmdiena, 2012. gada 12. novembris

Andrew Barton SOS sausais šampūns

Sveicināti. Šodien neliela atsauksme par pirmo Andrew Barton produktu, kas atrodas manā īpašumā. Līdz šim šo firmu nebiju ievērojusi, arī blogos nekādas īpašas atsauksmes nebija lasītas. Tad nu nesen sanāca, ka Rimītī lielai Andrew Barton un Organix produktiem bija 3o% atlaide, tad nu bez domāšanas nolēmu šo nopirkt.
Eksperimenta pēc, dēļ Jums (:D ne gluži. Gribēju arī pārbaudīt, vai produkts, laika gaitā, kad būs īpaši nepieciešams, iespējams, nepievils.) matus nemazgāju trīs dienas, lai redzētu kāds īsti efekts no šī produkta ir. Tas vēl bija tad, kad produkts nesen bija nonācis pie manis. Jā, efekts tiešām ir! Tā kā man ir tumši mati, Latvijā sauso šampūnu, kas neatstāj matus netīrus/baltus/nepatīkamus, atrast ir gandrīz neiespējami. Līdz šim domas nav mainījušās, un domāju, ka pietiekami labu esmu atradusi.
Vēl gribu papriecāties par fantastisko aromātu. Nav pārāk salds, līdzīgi kā karameles. 
Kopumā esmu apmierināta ar šo produktu, iesaku tagad aizskriet līdz Rimītim un iegādāties, kamēr tas vēl ir akcijā par nieka 2,44Ls. (:

 Cena- akcijas laikā 2,44Ls, Tilpums- 200ml, Nopērkams- Rimi.(Iespējams, arī Drogas, Douglas).
Have a nice day! :)

15 comments:

  1. Jā, šis ir diezgan labs, vasarā biju nopirkusi. :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Žēl, ka es šo produktu ievēroju tikai tagad. :( :D

      Dzēst
  2. Pērku!
    Jau sen uz šo metu acis, šis laikam bija pēdējais grūdiens :)

    AtbildētDzēst
  3. Atbildes
    1. Vai ne?! Vēl tomēr pēdējās saulainās dienas jāizmanto! :D

      Dzēst
  4. Man arī šis sausais šampūns ļoti patīk, un smarža vispār dievīga, mana atsauksme http://ievasnagi.blogspot.com/2012/11/andrew-barton-sos-last-another-day.html

    AtbildētDzēst
  5. Rimītī bija izpirkts, iešu laikam uz citu, kamēr akcija nav beigusies, ir gana labs, lai aizietu uz vairāk kā vienu veikalu :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Vai tas gan! Mans Rimītis laikam parūpējies ar lieliem krājumiem vai arī neviens tos nepērk! O_o :D

      Dzēst
  6. Hm, ieintrigēji. Jo man ir syoss saušais šampūns un esmu viņā vīlusies. Paldies par atsauksmi, noderēja.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Man tā liekas, ka visi par Syoss ir vīlušies. :D Atceros, kā nopirku uzreiz abus, lai dāvanā saņemtu dvieli. Atmiņas! :D
      Man tiešām prieks par to! :)

      Dzēst
  7. Līdz kuram Rimčikā ir atlaides? :)
    Jau ilgi plānoju kaut ko izmēģināt no Andrew Barton sērijas.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Atlaides ir līdz šī mēneša beigām. Pašlaik Rīmītī ir tā saucamās ''Skaistuma dienas''. :)

      Dzēst
  8. Man gan ir pilnīgi pretējs uzskats, nepirktu viņu vairs nekad ne par kādu naudu. Mans viedoklis šeit

    http://thriftyandcharming.blogspot.com/2012/12/mana-pieredze-ar-sausajiem-sampuniem.html

    AtbildētDzēst