Meklēt blogā

piektdiena, 2012. gada 26. oktobris

Worth the Hype? Garnier Citrus Mint Fresh šampūns

Labrīīīīīīītiņ! Šis rīts sanācis brīvs,tāpēc nolēmu izveidot rakstiņu. Atkal  atvainojos par klusumu blogā, laikam īsti nav bijusi iedvesma. Bet esmu atpakaļ ar ierasti īso pārskatu, šodien Garnier Citrus Mint Fresh šampūnu.
Nu jā, pašas noteikti lasījāt, ka pirms neilga laika citos blogos klīda apkārt šis šampūns, nemelošu, neviens pārskats mani nepārliecināja šo šampūnu pirkt, vienkārši iegāju Drogas mājas lapā, tur izlasīju, ka šis šampūns ir paredzēts matiem ar noslieci uz taukošanos.
Pirmie iespaidi- fantastiski! Tā ļoti atvaidzinošā smarža un tas efekts! No sākuma likās, ka esmu atradusi aizstājēju LUSH I love Juicy šampūnam, Garnier pat likās labāks, jo tas vēl nogludina. Mati nudien bija taisi, pat nevajadzēja taisnotāju ieslēgt, tie bija mīksti un spīdīgi.
Tiešām pārsteidzoši, bet visam labajam /ne/vienmēr pienāk beigas, bet šoreiz tā sanāca. Jau ar otro mazgāšanas reizi, taisnotājs atkal nāca palīga un efekts nelikās tik labs kā pirmajā reizē, par ko, smieklīgā kārtā, neesmu īsti pārsteigta. :D
Varu gan teikt, ka šampūns ļoti labi puto, viegli izskalot, patēriņš nav īpaši liels.

 Domāju, ka kvalitāte šī šampūna cenai ir atbilstoša- 1,40Ls, 
tilpums 250ml. Nopērkams veikalos Drogas.
Have a FRESH day! :)

15 comments:

  1. Jā, šīs sērijas šampūni puto vēl labāk par veļas pulveri. Es arī šorīt izmēģināju pirmo no trim - ar ierastā šampūna daudzumu man bija stipri par daudz, nākamreiz zināšu, ka vajag vismaz 2x mazāk :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Diemžēl, es katru reizi to aizmirstu, tādējādi gandrīz vienu jau esmu piebeigusi. :( :D

      Dzēst
  2. Kādu laiku atpakaļ Garnier konkursā laimēju šos jaunos šampūnus, jāsaka, ka man ļoti patika izskats un smaržas, tikai neraža, ka laiciņu palietojot, man niezēja galva :(, tāpēc atgriezos vien pie sava pārbaudītā Schwarzkopf.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Žēl, ka tev tā sanāca. Jā, man arī Schwarzkopf ir pārbaudīta vērtība, ja nu kas, atgriezīšos pie tā. :)

      Dzēst
  3. kā ar matu taukainību? ir mazāk?:)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Nevaru teikt, ka atšķirība ir grandioza, bet neliels efekts redzams ir. :)

      Dzēst
  4. Nu ir tā kā saki - kvalitāte šī šampūna cenai ir atbilstoša :)
    Normāls šampūns, bet otro reizi izvēlēšos citu! Liekas jau, ka ir pārāk saslavēts.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Piekrītu, arī es domāju pamēģināt pārējos no šīs sērijas. :)

      Dzēst
  5. tas pats,kas scentivory. kvalitāte = cena :) vēl joprojām esmu sava ideālā šampūna meklējumos ;D
    nezinu,bet man liekas,ka man pēc matu izmazgāšanas mati paliek kaut kādi cieti un dīvaini,es nezinu ;D

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Lai veicas meklējumos. :)
      Nu jā, man nepatīk, ka efekts produktiem var būt tik dažāds.

      Dzēst
  6. jā, šampūna putošanas spēja arī mani pārsteidza :) bet tas atvērums tik liels, ka izspiest mazliet ir diezgan pagrūti. un tas šausmīgais korķis, brrr, nejūtu nekādu uzlabojumu. bet, atmetot čīkstēšanu, mani mati jūtas labi, palikuši pat slīdīgāki.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Vai, par to pilnībā aizmirsu! Es parasti tādējādi nolobu nagu laku, tagad plēšu ar zobiem vaļā. :D

      Dzēst
  7. Sveika! Man patīk tavs blogs, tāpēc nominēju tevi Liebster Blog award, vairāk informācijas: http://il-beauty.blogspot.com/2012/10/the-liebster-blog-award.html

    AtbildētDzēst
  8. Sveika! Nominēju Tevi The liebster blog award http://ievasnagi.blogspot.com/2012/10/the-liebster-blog-award.html

    AtbildētDzēst