Meklēt blogā

pirmdiena, 2012. gada 29. oktobris

The Liebster Blog Award

Sveiki! Tātad nesen Ilona un Ieva piešķīra šo balvu, par ko esmu tik pat lielā sajūsmā kā Tag rakstiem, tāpēc vēlos pateikties par nominēšanu.:)
Balvas būtība
Šo balvu piešķir blogeris blogerim ar mērķi iepazīst vienam otru un darīt zināmu, ka pieliktās pūles nav veltas! Šis ir lielisks veids, kā palīdzēt kļūt atpazīstamākiem nelieliem blogiem, kuriem ir 200 vai mazāk sekotāji.
Ja esi ticis nominēts, tad Tev jāpastāsta 11 paša izvēlēti fakti par sevi un jāatbild uz nominētāja uzdotiem 11 jautājumiem. Pēc tam ir jānominē 11 citi blogeri, jāuzdod 11 jautājumi un jādara zināms, ka viņi ir nominēti. Nedrīkst nominēt cilvēkus, kas nominējuši Tevi un rakstā jāiekļauj Liebster blog award attēls.
11 fakti par mani:
  1. Man patīk atrasties cilvēkos, ļoti nepatīk būt vienai.
  2. Nesekoju līdzi modei, velku to, kas man patīk.
  3. Ja man iepatiksies kāda dziesma, to klausīšos līdz kļūs slikti un to vairs negribēšu dzirdēt.
  4. Vienīgais, ko nevaru ieēst, ir ananāss un griķi. Pārējo visu ēdu ar prieku!
  5. Mīļākais mācību priekšmets bija fizika.
  6. Varu klausīties jebkāda stila mūziku.
  7. Mīļākais mēnesis ir maijs, kad viss sāk kļūt zaļš un silts. :)
  8. Tā pat kā Ilonai un Ingai, iepriekš jau esmu minējusi, ka mani ļoti aizrauj TV seriāli.
  9. Vēl arvien ļoti aizrauj video un datorspēles. Yes, I'm a nerd. :)
  10. Vienmēr darbu, kas jādara, darīšu ar prieku, atradīšu tam kādu pieeju. Parasti tas ir klausoties mūziku.
  11.  Esmu dzimusi 24.decembrī. Pēc horoskopa esmu mežāzis, zodiaka zīmei ticu, bet horoskopus nelasu, tiem gan neticu.
11 atbildes uz Ilonas un Ingas jautājumiem, apvienoju abus. 
  1. Lieta no wishlista, ko gribās visvairāk? Nav tādas. :)
  2. Tēja vai kafija? No rīta kafija, pa dienu un vakarā tēja.
  3. Labāk skaisti vai silti? Silti, bet pašai daudz sanāk otrais variants. :D
  4. Lielas vai mazas somas? Lielas.
  5. Īsi vai gari raksti blogā? Man liekas, ka tas ir tīri acīmredzami, ka īsi. Labāk īsi un konkrēti nevis izplūst garos bezjēdzīgos stāstos.
  6. Pēdējā dziesma, ko klausījies? Florence + The Machine - Spectrum (Say My Name) (Calvin Harris remix).
  7.  Mīļākais gadalaiks? Vasara un pavasaris/tikai maijs/.
  8. Padejot klubā vai mājas ballītēs? Klubā, mājas ballītēs parasti nesanāk dejojot. :D
  9. Vai tu atceries sapņus? Vai, te es varētu izplūst gari un plaši. Citreiz man ir tā, ka kaut kādā random laikā/vietā pēkšķi atcerēšos sapni, kas bijis pirms vairākiem gadiem. Bet nē, ne vienmēr atcerēšos.
  10. Vai tu apsver domu dzīvot ārzemēs? Vai to jau dari? Nedzīvoju, bet apsveru, tas ir mans sapnis un lieliska iespēja!
  11. Mīļākās smaržas? DKNY Be Delicious 100% Pure New York.
Es nominēju:
Anete, Santa, Linda, Zanda, Santa, Scentivory, Troya, Skaistumlapa, Signe, Karina, Camille.

Mani 11 jautājumi Jums! (stulbi, bet vismaz ir :D)
  1. Mīļās brīvdienas/svētki?
  2. Ko savas dzīves laikā gribētu pamēģināt un sasniegt?
  3. Visbiežāk apmeklētākā lapa internetā?
  4. Kas Tevi iespaidoja rakstīt blogu?
  5. What's your guilty pleasure?
  6. Kosmētikas produkts bez kura nevarētu iztikt?
  7. Šīs sezonas must-have produkts?
  8. Mīļākais dzēriens?
  9. Labākie sasniegumi dzīvē līdz šim?
  10. Mīļākā bērnības atmiņa? 
  11. Hobiji?
Have a nice day! :)

12 comments:

  1. Njā,mēs jau esam tik maz, ka jau, vai drīz, sāksies atkārtoties blogeri! :D

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Tieši to tikko nodomāju. :D
      Neko darīt, lielāka jautājumu izvēle! :D

      Dzēst
    2. Jā, man vairs nav ko nominēt! Ko lai dara? :D

      Dzēst
  2. Kapēc fizika bija mīļākā stunda? :)
    Interesantas atbildes!

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Nu labs jautājums! :D Patika skolotāja un stundas bija interesantas. :)

      Dzēst
  3. Sveika! Es Tevi nominēju Liebster Blog award http://infinitelifex.blogspot.com/2012/10/the-liebster-blog-award.html

    AtbildētDzēst
  4. paldies par nomināciju, ceru kādreiz man sanāks laiks atrakstīt :)

    AtbildētDzēst
  5. Paldies par atbildēm! :) Lasīju un priecājos, īpaši pie "Yes, I'm a nerd. :)" maziem burtiņiem :D

    AtbildētDzēst