Meklēt blogā

pirmdiena, 2012. gada 1. oktobris

TAG Cik maksā mana seja?!

Sveiki! Sveicieni pirmajā oktobrī un sveicieni blogerei Zandai vārda svētkos! Šodien beidzot raksts Cik maksā mana seja, jo blogere Scentivory mani tag'oja. Un tā, sagatavojies visu laiku lētākajai sejai! :D Nekādus ūber-krutus(atvainojos par savu valodu) produktus nelietoju, vēl esmu jauna, naudu tērēju citām lietām. ;)

Atvainojos, ka izskatos dusmīga. :D Šādas bildes man nepadodas fotografēt... :( :D

Essence Gel Eyeliner- 2,45Ls
Essence pūderis- 2,45Ls
Garnier BB- 5,99Ls
Essence Sun Club Allover shimmer- ~3Ls
Maybelline Watershine lūpu krāsa 205 Icy Mauve- 6,95
EOS lūpu balzams, ko aizmirsu nofotografēt :D- 4,09Ls
Manhattan First Style tuša- ~4Ls
ArtDeco acu ēnu bāze- 5,95Ls
Rimmel acu ēnas 321 Walnut Pearls~4Ls
Rimmel konsīleris- 4,65Ls
-------------------------------------------------------------------------------------------------
Kopā: 43,53Ls.
Otiņas nav pieskaitītas, tīri rēķinot +  ~30Ls.
Have a nice day! :)

11 comments:

  1. Būtu gribējies redzet kaut daļiņu, kāds rezultāts ;)
    Es nevaru saņemties šim rakstam :D

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Es, savukārt, nevaru saņemties to bildi ielikt. :D

      Dzēst
  2. Es domāju, ka mana seja būs lētākā :)))
    Bet es arī vēl nevaru saņemties šim rakstam :(

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Lētāka par manu?! :D
      Saņemies, nav jau nemaz tik traki. :)

      Dzēst
  3. Jā, rezultātu uz sejas arī gribētos redzēt :)
    Paldies, ka saņēmies rakstam!

    AtbildētDzēst
  4. īss, bet jauks raksts :)
    man arī derētu tādu uztaisīt.

    AtbildētDzēst
  5. Jā baigi prasās bildes ;) bet Lēti un forši uztaisīt -tas man liekas ir tas uz ko jātiecas ;)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Tad jau visticamāk pievienošu. :)
      Bet kvalitāte produktiem arī ļoti laba. :)

      Dzēst
  6. Vai, milzīgs paldies par svecieniem!! Tik tagad vien pamanīju!
    Tas ir tik mīļi :*

    AtbildētDzēst