Meklēt blogā

svētdiena, 2012. gada 21. oktobris

Rudens!

Sveiki! Beidzot man ir parādījies nedaudz brīvāks brīdis, lai uztaisītu LIELĀKU rakstu, ko jau kopš vasaras esmu gribējusi izveidot. Rudens manā skatījumā-
  • mīļākās rudens nagu lakas, 
  • grims, 
  • dekori 
  • un pat recepte- silts, rudenim atbilstošs dzēriens! 
267340_274263739358214_1871950164_n_large
Sākšu ar pirmo- attēli internetā. Man skatoties šos attēlus pašai gribas iet un fotografēt, ne tikai tāpēc, ka tas ir manas hobijs, bet arī tāpēc, ka šie attēli rada patīkamu noskaņu. Īpaši iepatikās pirmais attēls, tāpēc piemeklēju vēl pāris. :)
66867497_large
564893_265672920221151_1881840812_n_large
1511890-10-1349510977860_large
Runājot par internetu, tagad apkārt ''plosās'' I <3 Fall Tag, gan youtube video, gan blogs, arī tie ļoti aizrauj. 

Otrais, dzēriens. Atradu šo video internetā(daudzas jau noteikti esat redzējušas), nodomāju pamēģināt. 
Video viss ir redzams, un viegli saprotams. Arī es izmantoju karsto šokolādi, pienu, putu krējumu, jūras sāli, cukuru un intereses pēc, pievienoju arī kanēli. Garšo labi! Manā izpildījumā bez putukrējuma, kas pazuda nemanāmā ātrumā./Yum!/

Trešais, filmas un grāmatas. Vēl joprojām lasu ''Brokastis Tifānijā'', jo, protams, es grāmatu ''ar vienu rāvienu'' reti kad izlasīšu. Savukārt, rudenī ir tā noskaņa, kad gribas ietīties sedziņā pie kamīna, lasīt un dzert pašas gatavoto  karsto dzērienu. ^-^ 
Par filmām, reti kad skatos, jo mani vairāk aizrauj seriāli. Bet ja nu man tomēr ir jāizsakās, manuprāt, atbilstošas filmas rudenim ir šausmu filmas. Kaut arī Latvijā teorētiski Helovīnu nesvin(izņemot dažus gadījumus :D), man tik un tā rudens filmas asociējas ar šausmu filmām un trilleriem. Labākā filma, kādu jelkad esmu redzējusi, ir ''Astrāls''/''Insidious''. Tiešām iesaku noskatīties, lai gan pārējie, kam šo filmu esmu ieteikusi nav tik sajūsmināti kā es, izņemot tikai vienu cilvēku.

Ceturtais, nu jau pievēršamies skaistumam. Sākšu ar nagu lakām. 
Šoruden nopirku vairākus burvīgus rudens toņus, ko nevaru sagaidīt uzlikt uz nagiem. 
Pagaidām iegādātie toņi šosezon- 
  • Essence 110-Modern Romance(nav gluži rudens tonis, bet ļoti piesaistīja); 111-English Rose; 48-Meet Me Now(vecā laka, ko ieguvu dāvanā par pirkumu virs 4Ls) un 119-Boho Chic- NOTD šeit
  • Maybelline- jaunā Colorama 80-Blue Freeze. NOTD šeit.

Piektais, dekorācijas. Māju ir viegli izdekorēt ar kļavu lapām un kastaņiem. Ļoti patīk kā abi izskatās kopā + vēl kādā trauciņā ar svecīti. Vēl arī rudens un ziemas sezonai ļoti patīk mana Ziemassvētku zvaigzne. 

Sestais. Runājot par svecīti, noteikti iesaku pamēģināt Air Wick sveces. Man ļoti patīk ābolu un kanēļa aromāts, un piparkūku un vaniļas aromāts, pašlaik deg otrā. :). Vēl rudenim atbilstoša ir.. neatceros kā sauc, bet uz mazā attēla bija rudens lapas, kas ideāli asociējas ar rudeni.
Abas mīļākas svecītes. :)

Septītais, un beigšu ar grimu. Diemžēl, šis nebūs soli-pa-solim grims, bet es, protams, varu to varu uztaisīt. :)
Grims nav pārāk dramatisks, bet tie mauve'īgām lūpām un leoparda šallīti izskatās ideāli! :)
Have a nice FALL!!! :)

6 komentāri:

  1. Gandrīz vai gribas arī uztaisīt tādu rakstu, tikai man nebūtu pacietības! :D

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Bet ja katru dienu pa rindkopai, tad jau nav tik traki! :D Kaut kad ziemā būs gatavs. :D

      Dzēst
  2. Skatos, ka daudzām blogerēm patīk rudens, bet es tāda, kurai nepatīk. :D Pēc tava raksta izlasīšanas kaut nedaudz, bet rudeni iemīlēju vairāk.
    Kādā cenā ir sveces? Nekad neesmu pirkusi, ieinteresēji.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Nu tas laikam labi, ka liku nedaudz iemīlēt. :)
      Sveces šobrīd, lielākoties visur, ir nocenotas, ap 1,60Ls, nu zem 2Ls. :)

      Dzēst
  3. Ļoti jauks un iedvesmojošs raksts! Patīk bildes un grims - neuzkrītošs, bet izmeklēts.

    Un man ļoti patīk Ziemassvētku zvaigzne, uzreiz rada svētku noskaņu mājās. Paldies, ka atgādināji būs jāiegādājas :)

    AtbildētDzēst