Meklēt blogā

piektdiena, 2012. gada 19. oktobris

Nails of the Day! #20

Sveiki! Kamēr vēl rudens nav beidzies, es pēc iespējas ātrāk centīšos atrādīt jaunās-rudens-lakas'12. Viena no tām ir jaunā Maybelline Colorama-80.  Burvīgs elektrozils tonis. Nekad nebūtu domājusi, ka es tādu toni likšu uz nagiem. Katram ir pirmā reize, un nevajag baidīties no kā jauna! :)
Otrās dienas nadziņi. Pārsteidzoša noturība. Lietoju bez bāzes un bez virskārtas. Turējās 3,5dienas bez atlūšanas, tad nācās noņemt. Žūst arī ļoti ātri! Esmu patīkami pārsteigta.
Un kaut kādā dīvainā veidā, katra lieta, kas ir manā īpašumā, tumši zilā tonī, man asociēsies ar kādu dziesmu. Labi, ka manā īpašumā nav pārāk daudz tumši zili lietu. :D Šai konkrētai lakai ar šo-
Anyway, 
have a nice day! :)

4 komentāri:

  1. Skaists tonis, tiešām! Tev nu gan ilgi turās šīs nagu lakas bez nekā cita. Man tik divas dienas, tikai daži indivīdi atšķirās. :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Ir arī gadījumi, kad bez bāzes un virskārtas arī pēc piecām dienām skats ir ļoti labs, pat katru dienu strādājot! :)

      Dzēst
  2. Man ir tāda pati nagu laka, tikai no vecās kolekcijas! Man arī šī laka patīk, :) Man pat liekas,ka pieminēju to savā septembra favorītu bloga rakstiņā.

    AtbildētDzēst