Meklēt blogā

svētdiena, 2012. gada 7. oktobris

Nails of the Day! #19

Sveiki! Šodien atrādīšu vienu no nesen-pirktajām-rudens-lakām'12. Essence 119 Boho Chic. Šī bija pirmā laka, kas veikalā iekrita acīs, no sākuma negribēju pirkt, jo sapratu, ka īpaši bieži šāda toņa laku nevalkāšu, bet šai sezonai, liekas ļoti atbilstoši, un ne tikai! Nosaukums liek man domāt, ka šo laku noteikti uzlikšu arī pavasarī un vasarā. 
Pats tonis atgādina maigu ķirbīša krāsu! Nezinu, vienkārši liekas mīlīgs tonis. :)
otrais attēls no.
Pati laka ļoti ātri žūst, un kas būtu domājis, ka arī šis aplikators ir ļoti ērts, pat ērtāks nekā oriģinālajai lakai. 
Vai Tu jau izmēģināji jaunās Essence lakas, kādi iespaidi? 
P.S. Vēlos atgādināt, ka nopērkot jebkurus Essence produktus, par summu virs 4Ls, 
dāvanā saņemsi veco laku, un toni varēsi izvēlēties. 
Have a nice day! :)

11 comments:

  1. Jā, esmu mēģinājusi, ļoti patīk. Mani arī pārsteidza tas, ka aplikators ir tik liels, bet ar to viegli uzklāt nagu laku:)
    Tiešām ķirbīšus atgādina :D

    AtbildētDzēst
  2. Forša krāsiņa, bet man jau līdzīga ir. :(
    Cenšos nepirkt divus gandrīz vienādus nagu lakas toņus parasti.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Es arī cenšos, bet lielākoties nesanāk. Tikai aizejot mājās, sapratīšu, ka tāds tonis man jau ir. :D

      Dzēst
  3. forshii,tikai zeel ka manaa galaa joprojaam essence produktus nepardod :D

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Getto Drogas rullē... :D Es laikam varu tik traki nepārdzīvot par tiem balzamiem. :D

      Dzēst
  4. Skaists tonis, zelta šimmeris ir burvīgs :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Man arī ļoti patīk, kaut arī neesmu oranžo toņu nagu laku cienītāja. :D

      Dzēst
  5. Man ir cookie love (brūns ar zelta spīdumiem) un grey-t to be here (pelēks ar rozā spīdumiem) Ļoti patīk:) Tavs tonis ir superīgs :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Gribēju paņemt vēl Cookie Love, bet uzstādīju limitu, tā arī burvīga krāsa. :)

      Dzēst
  6. Šo komentāru ir noņēmis autors.

    AtbildētDzēst