Meklēt blogā

ceturtdiena, 2012. gada 4. oktobris

Maybelline Falsies Black Drama, Essence Volumizing Lash Powder & Eksperiments!

Sveiki!
Šodien nolēmu izveidot tādu kā 3in1 rakstu par Essence skropstu apjomu palielinošo pūderi, Maybelline Falsies Black Drama tušu un nelielu eksperimentu par abiem produktiem!
Pūderis bija pieejams pērn ap šo pašu laiku, tad nenopirku. Tā nu nesen atkal sanāca uzskriet tam virsū, bet šoreiz nolēmu nopirkt, + cena liekas smieklīga.
Essences skropstu apjomu palielinošajam pūderim ir trīs vienkārši soļi- 
1. Uzklāt skropstu tušu;
2. Uzklāt pūderi pirms tuša ir paspējusi nožūt;
3. Uzklāt vēl vienu kārtu tušas!
Tātad doma man bija tāda- uz vienas acs uzlikt Falsies tušu un Essences apjomu palielinošo pūderi, uz otras Falsies tušu divās kārtās un pārbaudīt kas īsti iznāks, jo izlasot šos trīs soļus, man radās priekšstats, ka iznākums varētu būt tas pats, kas uzklājot divas kārtas tušas.
1.&2. attēls - skropstas bez tušas, 3. attēls - Falsies tuša vienā kārtā, 4. - attēls skropstas ar pūderi.

 1. Attēls - skropstas bez tušas, 2. attēls - tuša vienā kārtā, 3. - divas kārtas tušas.
Atvainojos, ka katra bilde ir random leņķī!
Teikšu uzreiz un godīgi. Pūderis ir viena liela ķēpa, ar, kuru vispār nevēlos ņemties, viss iet pa gaisu, dzīvē var redzēt, ka kaut kas uz skropstām ir (kāds vēl padomās, ka aizšņauci garām :D).
Tātad es palieku pie parastās tušas vienā kārtā, divās kārtās savu mūžu tušu neesmu likusi (izņemot šodienu), skats uz savām acīm man nepatīk un viss! Kā jau teicu, pūderis dod kuplumu, bet tā ir liela ķēpa, tāpēc man liekas, ka vieglāk ir uzlikt tušu divās kārtās. 
Pati tuša dienas beigās nebūs nobirusi, viegli noņemt, un tā nudien ir piesātināti melna, salīdzinot ar parastajām Falsies, kas bija tīrās šausmas!
Have a nice day! :)

10 comments:

  1. Kaut arī liela ķēpa, ar šo rakstu, Tu radīji man vēlmi , viņu nopirkt :) :D

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Tiešām?! :D
      Ja atradīsi, ceru, ka tev patiks. :)

      Dzēst
  2. šķiet,ka tu esi ļoti asprātīgi meitene ;D (kāds vēl padomās, ka aizšņauci garām... :D).

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Nopietni? Nevienu reizi šādu komplimentu neesmu saņēmusi, liels paldies! :D :)

      Dzēst
  3. Kāds pārsteigums, tavas getto drogās ir vairāk essence produkti nekā manējās! :D

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Heh, es arī esmu pārsteigta. Lai gan lūpu balzami vēl nav, šodien atkal cerībā meklēju. :( :D

      Dzēst
    2. Man jau tāda sajūta, ka arī nebūs, bet kas to zin, varbūt pēc gadiem diviem... :D :)

      Dzēst
    3. Haha, labākajā gadījumā pēc diviem. :D

      Dzēst
  4. Es kā par getto Drogām izlasu, tā man smiekli sanāk, atceroties vienu anonīmu, kurš bija sašutis ar tādu nosaukumu . :)))

    AtbildētDzēst