Meklēt blogā

trešdiena, 2012. gada 10. oktobris

Labākais roku krēms EVER!

Sveiki! Kā jau ziņas virsraksts nojaust, šis ir tāds kā rant raksts par Rossmann ISANA roku krēmu.
P.S. Nezinu, vai šis ir visu laiku labākais roku krēms, bet viennozīmīgi labākais, ko jebkad esmu mēģinājusi. Tad nu atkal ierastais, īsais raksts. (:
Kas krēmā tik labs, Jūs jautāsiet? 
+ Nekādi parabēni;
+ Ļoti mitrinošs;
+ Ātri iesūcas ādā
+ Neitrāla smarža;
+ Ļoti pieņemama cena- 0,99Ls! 
+ Kaut kāda iepakojumu/aromātu(?) izvēle.
+/- Liels iepakojums- 100ml. Man tas liekas pietiekami daudz, bet - ir tāds, ka somiņas mazajā nodalījumā nav vietas šim milzim. (Un jā, varētu likt lielajā nodalījumā, bet cenšos skaistumkopšanas produktus turēt vienvietus.)
Tas arī būtu viss, ko par šo brīnumu varu pateikt. 
Vēl varu atkārtoties, tilpums 100ml, cena 0,99Ls, nopērkams veikalos ''Drogas''.
Nākamais, ko gribu pamēģināt ir Ceano Cosmetics krēms.
Have a nice day! :)

6 komentāri:

  1. Isana alvejas roku krēms arī ir lielisks un tam ir pieejams arī travel size :) Lielākus parasti nepērku, jo man apnīk lietot vienu un to pašu produktu tik ilgi :)

    AtbildētDzēst
  2. jap, šis bija mans favorīts pagājušajā ziemā :)

    AtbildētDzēst
  3. Es lietoju roku kremus, kuri domāti bērniņiem. Ļoti rūpīgi kopj roku ādu :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Vispār ļoti laba doma, būs man arī jāpameklē pēc šī brīnuma. :)

      Dzēst