Meklēt blogā

otrdiena, 2012. gada 16. oktobris

I ♡ Fall TAG!

Sveiki! Nesen Zanda tagoja rakstam ar nosaukumu  Fall. Man patīk rudens, tas man ir otrs mīļākais gadalaiks, un TAG raksti arī ļoti patīk, tāpēc zināju, ka man obligāti šis jāizdara! :) 
P.S. Uz daudziem jautājumiem ir vairāk par vienu atbildi vai atbildes nav, par to ārkārtīgi atvainojos. :) 
attēls no
1. Mīļākais rudens produkts lūpām?
LUSH Bubblegum lūpu skrubis un Eveline lūpu spīdums. 
2. Mīļākā rudens nagu laka?
Daudzas! Tiešām! Vienu nevaru nosaukt, patlaban ļoti patīk Essences 111-English Rose, 119-Boho Chic, Cafe Ole no Nude Glam kolekcijas. 
3. Mīļākais rudens dzēriens?
Možums Winter tēja(ļoti laba, atklāju pērn, bet neesmu pārliecināta vai šogad arī ir) un karstais dzēriens, kas tiks minēts vienā no nākamajiem rakstiem. :)
4. Mīļākā rudens svece?
Rudenim ļoti patīk Air Wick sveces, jo rudens un ziema ir vienīgie gadalaiki, kad dedzinu sveces. Mīļākās ir kamīna liesmu(savam kamīnam tādu smaržu neesmu sajutusi, bet nu labi :D) un kanēļa, piparkūku un vaniļas, un lapu(?) uz iepakojuma attēls ar lapām. :D
P.S. ''Drogās'' pašlaik notiek neliela akcija, atlaides līdz -30%. :)
5. Mīļākā rudens šalle vai aksesuārs?
Nosaukšu abus. Šalle- parasta paplāna šalle ar leoparda motīviem. Aksesuārs- cimdiņi. Jebkādi cimdi, parasti gan ne dūraiņi, jo ar tiem man lielas problēmas :D, jo mētelītim nav kabatu, kur sildīt rokas. :(   

 6. Mīļākā Helovīnu filma?
Kaspers. Vēl arī patika Helovīntauna..

7. Mīļākā Helovīna konfekte?
Helovīnos neesmu gājusi, tādējādi nekādas spešel Helovīna konfektes Jums nenosaukšu. Bet šai laikā garšo karamelizēti āboli.

8. Ko vilksi (ja iesi) uz Helovīnu?
It kā iešu, bet vēl neesmu izlēmusi. Ideju galvā pārāk daudz... :D 
9. Kas labāk - ragana, rēgs vai zombijs Helovīnos?
Rēgs un zombijs. :D Bet ja nu obligāti viens jāizvēlas, tad zombijs!
10. Mīļākā lieta, kas patīk rudenī?
 Šis! :D

 
Bet nopietni-
Patīk tās dienas, kad nelīst lietus (lietus rudenī man patīk TIKAI tajās dienās, kad man nav nekur jāiet :D, tad varu aizdegt svecīti un palasīt kādu grāmatu). 
Patīk dienas, kad spīd saule, ir samērā silts un varu vilt zābakus, mēteļus un ietīties biezās šallēs, kad kokiem krīt dzeltenas un sarkanas lapas, ļoti patīk doties pastaigās, kad gaiss smaržo savādāk, un ir pavisam citāda atmosfēra. :)
Have a very nice FALL!♡ :)

6 komentāri:

  1. pieņemu, ka pie 5. ir tava bilde, tāpēc saku, ka ļoti skaists mētelītis!

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Jā, bildei ir un mētelītis ir mani. Paldies. :)
      Gaidīšu šo tag'u arī no tevis. :)

      Dzēst
  2. vai mab tikai tā izskatās vai tas mētelītis ir no ādas? :D

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Acis tev ir īstajā vietā. Jaka, mētelis, tas pats vien ir. :D

      Dzēst
  3. Vēlviens Air Wick sveču fana! Jipīīī...
    Man tas attēls par pie ļoti patika. Super, uzlaboja noskaņojumu pat ;)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Esmu, jo, liekas, ka Latvijā neko labāku neatradīsi. :D
      Yay! :)

      Dzēst