Meklēt blogā

sestdiena, 2012. gada 13. oktobris

Eveline BB.

Sveiki! Jau kādu laiku atpakaļ nopirku šo Eveline BB krēmu, tātad šodien garāks raksts par to. :)


 Tātad stāsts sākas ar to, ka pirms mēneša iegāju ''Drogas'' mājas lapā, lai aplūkotu jaunumus. Redzēju divus brīnumus- šo un Superdrug BB. Teikšu godīgi, Superdrug BB iepakojums daudz vairāk iekrita sirdī nekā Eveline. Bet lasot atsauksmes par Superdrug, kas nebija iepriecinošas, par labu nāca Eveline.

Tātad produkts sola aizvietot sešus ādas kopšanas līdzekļus un sešas īpašības:

  1. ''Izlīdzināt ādas krāsu;
  2. Paslēpt ādas apsārtumus un defektus;
  3. Intensīvi mitrināt (vienmēr pastiprinājumvārdus izrunāju.. pastiprināti :D);
  4. Izlīdzināt grumbiņas un balināt sejas ādu;
  5. Novērš noguruma pazīmes;
  6. Aizsargāt no saules stariem, SPF 15.''

Vēl solījumos ietilpst, ''viegla krēma konsistence nepiesārņo poras, aktivizē ādas ''elpošanu'', nodrošina momentānu BABY FACE TM efektu.'' :D Piedodiet, atvainojiet, nevaru beigt smieties. Baby face TM efektu, Jūs jokojat?! :D Labi, pārējo visu Jūs pašas varat izlasīt uz iepakojuma, es vienkārši gribēju vēlreiz izsmieties par to Baby face efektu. :D
Bet nu manas domas-
Sākšu ar smaržu. No sākuma tā likās nedaudz uzmācīga, bet, kad krēms bija blended(nezinu latviešu valodā tuvu vārdu) sejā, smarža kļuva patīkamāka.
Krēms neatstāj taukainu sejas ādu, bet, kad krēms tikko ir nosēdies, man personīgi tas liekas nedaudz lipīgs. Vēl arī gribēju pabrīdināt, ka pat tonis Light ir diezgan tumšs(labāk derētu nosaukums Medium, bet tās tikai manas domas), man der ļoti labi, bet pavisam gaišas ādas īpašniecēm šo neieteiktu, īpaši tagad, kad vasaras iedegums sāk pazust.
Segums ir tīri labs, man patīk. Taču lieta, kas man neiet pie sirds- noturība. Šeit ir tā pati problēma, kas ar Maybelline BB. Kāds pārsteigums, arī Baby face efekts gluži uz manas sejas nebija redzams. :(
Kopvērtējumā- Varu teikt, ka visi punkti vairāk vai mazāk atbilst taisnībai. Produkts savai cenai ir labs, es personīgi nepirkšu vēlreiz, un domājams, ka arī šo šogad neizlietošu. Šis, man, iespējams, varētu patikt vasaras dienās, kad kaut kur jāiet.
Vēl smalkāku rakstu par šo BB un salīdzinājumu ar citiem var izlasīt Mybeautyblog'ā.
Runājot par salīdzināšanu, manā skatījumā šis BB nostājas 2.vietā starp 1.Garnier un 3.Maybelline.
Tilpums 50ml, cena ap 3Ls (savu pirku par 2,79Ls atlaižu laikā), nopērkams ''Drogas''.
Have a nice day! :)

8 komentāri:

  1. Drīz beigsies Garnier bb krēms, tāpēc domāju, varbūt pamēģināt superdrug vai šo. Gribās abus testēt :D

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Man arī tā bija, bet palasot atsauksmes par Superdrug, plāni stipri mainījās. :D

      Dzēst
  2. Superdrug ir ļoti slikts, praktiski nekāds. Man vispār BB krēmi pa plānu rudens/ ziemas periodā.
    Interesants raksts! :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Tad jau atsauksmes nav melojušas. :D Man atkal tieši kā vajag! :D
      Paldies, Zanda! :)

      Dzēst
  3. Arī nopirku sev šo krēmu...
    Izlīdzina ādas toni utt....bet padara manu ādu vēl taukaināku (( tādēļ atteicos no šī krēma ))

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Mani laikam tas taukainums tik ļoti netraucē, kā tā lipīguma sajūta. :D

      Dzēst
  4. Man arī šis BB krēmes ierindojās pa vidu... Nu nav pirmās vietas vērts.
    Ja godīgi, tad ikdienā nelietotas...

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Jā, savējo pietaupīšu vasarai vai atdošu kādai draudzenei. :)

      Dzēst