Meklēt blogā

sestdiena, 2012. gada 8. septembris

Worth the Hype? MADARA mētru dušas ziepes

Sveiki! No šīs dienas sākšu jaunu rakstu sēriju- Worth the Hype? Man jau liekas, ka nosaukums ir diezgan pašsaprotams, apskatīšu produktus, kuri ir savā ziņā populāri? Kā jau teicu, tīri pašsaprotami. 
Šodien raksts par nelielo vilšanos- Madara mētru dušas želeju.
Kā es varēju to laist garām? Vēl viena dušas želeja ar mētru sastāvā. Šo dušas želeju iegādājos pirms kāda laika, bet jau kopš pirmās lietošanas reizes, tā nav iepatikusies.
Tā sola atsvaidzināt un uzmundrināt. Vai tā tiešām ir? Pēc manas pieredzes, nē. Arī pēc mētras un svaiga lietus manam degunam nesmaržo. Par to smaržu biju rēķinājusies, jo saprotu, ka tas ir eko produkts, kam nekādas ķimikālijas nav pievienotas. Varbūt šīs ziepes man neliekas tik atsvaidzinošas, jo pirms tam lietoju Original Source Mint & Tea Tree dušas želeju, kas, jā, ir savādāks produkts, bet jūtu, ka Madaras solījumi vairāk izklausās pēc Original Souce dušas želejas.
Arī manu dušas sūklīti tas praktiski neputo, tādējādi iziet daudz produkta.
Lieta, kas man šīm ziepēm patīk, ir pumpītis. Nav tā, ka šis produkts man riebjas un to tagad metīšu ārā, bet vēl vienu noteikti nepirkšu.
Tilpums 200ml, nopērkamas Madara veikalos, madaracosmetics.lv, cena 5,95Ls. 
Vai nopērkamas šeit, pašlaik notiek akcija. 
Have a nice day! :)

12 comments:

  1. un kas notika ar '' fever '' rakstiem ? man tie
    loti patika

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Tas bija pavasara/vasaras projekts. Tagad rudens sezonā atkal nolēmu izveidot ko jaunu. :)

      Dzēst
  2. Tīri žēl, ka maksā par dušas želeju 6 Ls, bet efekta praktiski nekāda.:)
    Caur internetu pudelītē jau neilīdīs!

    AtbildētDzēst
  3. Jā man ar kkā liekas, ka citreiz var maksāt daudz par produktu ar ko mazgājies, bet tad tam produktam ir jābūt cool. ... Jo principā visiem jau interesē efekts nevis cena :)

    AtbildētDzēst
  4. Man gan patika, tas nekas, ka švaki puto, bet baigi labi attīra, bet jā, par pilnu cenu es nepirkšu, tas toč.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Man gan īsti nelikās, ka labi attīra, bet cik cilvēku, tik viedokļu. :)
      Vai, es arī ne.

      Dzēst
  5. Es savu arī pirku izpārdošanas laikā, un man ļooti patīk, esmu jau to rakstījusi savā blogā, haha. bet tas, ka pārāk neputo mani neuztrauc, pat liekas, kaut kā patīkamāk, ka mazgājos ar daudz maz dabisku produktu.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Jā, tavu atsauksmi izlasīju. Vispār labs arguments, es jau esmu pieradusi pie visiem ķīmiskajiem. :D

      Dzēst
  6. nu,bet ko tu gribēji? :/ tas ir pilnīgs eko produkts,smarža tātad būs dabiska un neputo tāpēc,ka klāt nav tās vielas,ja nemaldos no riepām :D visām lētajām dušas želejām tāda ir,un domāta,lai putotu :)

    AtbildētDzēst