Meklēt blogā

pirmdiena, 2012. gada 24. septembris

Worth the Hype? Natura Siberica šampūns

Sveiki! Šodien jau atkal jauns Worth the Hype? raksts, šodien ar Natura Siberica. Šo šampūnu nopirku tā saucamajās ''kuponu dienās'', 22. augustā. Tātad ir pagājis mēnesis, kopš šo šampūnu lietoju. Ar kuponiem bija pieejami tikai divi veidi, tā, nu nopirku šampūnu visiem matu tipiem. Vai maniem matiem tas derēja? Kāds pārsteigums, nē.
atvainojiet, ka grils patrāpījies fonā (:
Nezinu, kādi spešel mati ir man, tie ir normāli, bet gali ir nedaudz sausi, saknes ir taukainas. Nekādas lielās cerības uz šampūnu neliku, bet tik un tā biju nedaudz vīlusies. Lūk, arī problēma- šampūns īpaši izteica manus sausīgos(lietoju jaunvārdu ''sausīgos'', jo mati man nav sausi) matu galus un taukainās saknes. Jau tajā pašā dienā, mati ļoti ātri sataukojās un gali izskatījās.. mežonīgi? Jā, tas laikam būtu īstais vārds. Manu dilemmu atrisināt ir ārkārtīgi viegli- lietot citu šampūnu.
No mammas skatu punkta šis esot labs šampūns, matus ir viegli ķemmēt, saknēs tie ir kuplāki, spīdīgi un veselīga paskata. Tātad divi dažādi viedokļi, pirkt vai nē, spriediet pašas. Šo pudelīti izlietošu, bet pārējos kuponus šim produktam neveltīšu.
Protams, vēlos atgādināt, ka es saprotu, ka katra mati ir individuāla lieta, dažādi produkti, var uzvesties atšķirīgi citam cilvēkam un efekts var atšķirties. (:
Have a nice day! :)

8 komentāri:

  1. Man bija tieši tāpat- izmēģināju šos šampūnus jau pirms +/- 2 gadiem un galīgi nepatika. maniem matiem galīgi nav nosliece uz taukainību tajā pašā dienā, bet šis šampūns, nu galīgi nē.
    Nesen izmēģināju arī jūtīgai galvas ādai piemēroto- efekts tāds pats, kuplums nekāds, mati kā pielaizīti..

    Es pagaidām esmu ar visām četrām ''par'' par Londa Proffesional un Shwartzkopf(ja tā pareizi raksta) BC šampūniem un kondicionieriem.

    p.s. īpaši iesaku shwartkopf;)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Jā, ar Schwartkopf ir labas ''attiecības'', Gliss Kur īpaši patīk, žēl gan, ka ne visi.
      Būs arī jāpamēģina pārējie. :)

      Dzēst
  2. šo neesmu lietojusi, bet rozā sērija (krāsotiem un bojātiem matiem) man ļoti patika, īpaši kondicionieris. Ideāls sastāva un efekta apvienojums.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Heh, kaut kas man liek gribēt pamēģināt arī to, bet nav ne krāsoti, ne bojāti man tie mati. :D

      Dzēst
    2. Es arī ar to kuponu nopirku rozīgo un patika :) Ideālais šampūns nav, bet patīk apziņa, ka sastāvs +/- dabīgs un iepakojums liels par to atlaides cenu!
      Pēc tam aizskrēju pakaļ vēl vienam rozīgajam. :)
      Kondišku gan nemēģināju, ar tiem man pilna vannasistaba! :D

      Dzēst
    3. Beidziet, man tagad būs pārmetumi, ka nenopirku to rozā. :D
      Es vispār reti kad vispār izmantoju kondicionierus, viens uz vairākiem mēnešiem, un tas būtu pēdējais, ko man vajadzētu. :D

      Dzēst
  3. Man arī Natura Siberika šampūni nepatīk,visi viņus liela,bet man neder,maniem matiem laikam tomēr vajag to silikonu. :-) Man bija krāsotiem matiem,neko sliktu matiem neizdarīja,bet labuma arī nekāda.

    AtbildētDzēst