Meklēt blogā

svētdiena, 2012. gada 2. septembris

Nails of the Day! #17

Sveiki! Šodien NOTD #17 ar Essence Nude Glam nagu laku 07 Cafe Ole.
Mani nagi jau gatavojas rudenim. Ahh! Nevaru sagaidīt reālu rudeni, kad lapas mainīs krāsas, varēs vilkt šalles un zābakus! :)
Pēdējos mēnešus neesmu sekojusi līdzi Essences stendam, bet man liekas, ka Nude Glam kolekcija vēl ir pieejama.
Man labāk patika kā šī laka izskatījās uz neiesauļotas ādas, bet krāsa nudien ir ļoti skaista un noteikti viena no favorīt-krāsām rudenim. :)

Have a nice school year! :)

10 comments:

  1. Ļoti patīk šīs nudies kolekcija) Man ir Tofee to go tonis)

    AtbildētDzēst
  2. Tiešām ļoti smuks krāsas tonis, laikam vajadzēs iegādāties! :)

    AtbildētDzēst
  3. mmm... šis tonis man atgādina kafiju ar pienu. :)

    http://alisespasaule.blogspot.com/

    AtbildētDzēst
  4. Jauks, bet laikam vairāk velk uz pelēko, nevis smilškrāsas toni? :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Tonis ir ļoti interesants, nav ne pelēks, ne smilškrāsas, kaut kas starp abiem, kam vēl pievienots violets. :)

      Dzēst
  5. Tonītis jauks. Kā ar noturību Essence lakām?

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Bez virskārtas Essences lakas neesmu likusi, bet domāju, ka nav pavisam sliktas. Dienas divas noteikti ''izvilks'', ja strādā- mazgā traukus, strādā ar naudu utt. :)

      Dzēst
  6. Man visu laiku mīļākais brūnais tonis!!:)

    AtbildētDzēst