Meklēt blogā

svētdiena, 2012. gada 16. septembris

LUSH I Love Juicy šampūns

Sveiki! Ja atcerieties, jūlija beigās beidzot apmeklēju LUSH veikalu, smalkāk šeit, bet tādu īstu atsauksmi uzrakstīju par Bubblegum skrubi. Un tā nu pēc augusta favorīt-raksta, pienāca daži lūgumi pēc sīkāka apraksta, te nu tas ir! :)
Tātad šampūns taukainām saknēm, kas smaržo FANTASTISKI. Neesmu ananasa cienītāja(tas vēl būtu maigi teiks :D), bet visas sastāvdaļas kopā smaržo tiešām labi. Uzmini, kas ir labākais!? Tieši tāpat smaržos arī mati, pēc mazgāšanas! :)
Radās jautājums, kāpēc es neieteiktu šo šampūnu lietot katru mazgāšanas reizi, atbilde ir vienkārša, ja jau šampūns ir taukainiem matiem, es personīgi nevaru iedomāties, kā var izmazgāt matus neaizskarot galus(lai gan, gan jau kāds ''eksperts'' atradīsies..), kuri tādējādi ar laiku nepaliktu sausāki. Jā, es vienmēr mācos no kļūdām, bet TBS Grapeseed serums lieliski palīdz. Vēl arī šampūns ir ļoti attīrošs, kas arī var izsausināt matus, nu vismaz man personīgi, galus.
Bet šampūns kā tāds ir tiešām labs tiešām iesaku, ja Tev ir taukainas saknes, un meklē labi attīrošu šampūnu. Vēl viena lieta, kas man šampūnā patīk, to nevajag pārāk daudz, jo tas ļoti labi putojas.
Nopērkams LUSH veikalā(sīkāks info šeit), Dzirnavu ielā 70, cenas atšķirībā no lieluma, 
100g 4,20; 
250g 8,20; 
500g 12,60Ls.
Have a nice day! :)

8 komentāri:

  1. Cena gan neliekas īpaši draudzīga...


    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Bet man liekas, ka efekts ir tā vērts, īpaši taukaino matu īpašniecēm! :)

      Dzēst
    2. vai tu varētu nedaudz sīkāk aprakstīt efektu? jo domāju par šī šampūna pirkšanu, bet nezinu cik tieši labi tas palīdz taukainiem matiem

      Dzēst
  2. Ar šiem 250g cik ilgam laikam aptuveni pietiek? Un ir arī kondicionieris speciāli šim?
    Mazgājot netrāpīt matu galiem, chalenge accepted, haha;D

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Nu pa šiem 2 mēnešiem esmu izlietojusi 1/3 produkta, domāju, ka 250g pietiks ~6mēn. :)
      Par kondicionieri, nē, nav gan, šeit ir visi Lush kondicionieri http://lv.lush.eu/shop/product/category/path/186/kondicionieri
      Haha, pamēģini, es pati arī pamēģināšu. :D

      Dzēst
  3. Nosaukums izklausās tik kārdinošs :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Un tā smarža.. iesaku kaut vai tikai pasmaržot! :)

      Dzēst