Meklēt blogā

trešdiena, 2012. gada 5. septembris

Autumn Beauty

Sveiki! Vasara praktiski ir noslēgusies, tāpēc nolēmu uzcept rakstu par dažiem produktiem, ko domāju lietot rudenī. Un tad arī rudens beigās būs raksts par produktiem. kurus tiešām šoruden lietoju. :)
Essence Compact Powder 07-Translucent. Šis manā īpašumā ir jau samērā ilgu laiku, bet tādu īstu iespēju nebiju devusi, nesen atklāju, ka šis pūderis man tiešām patīk.
Essence Nude Glam nagu laka 07 Cafe Ole, NOTD raksts šeit. Pēdējā laikā šī laka ir ļoti iepatikusies, varbūt tāpēc, ka manā īpašumā nav daudz rudenīgu krāsu, esmu spilgto toņu cienītāja. ^-^
Deco Collenction ēnas toņos 05 un 06. Ļoti patīk šo ēnu kvalitāte un toņu izvēle, īpaši cenai!
Maybelline Color Tattoo 35-On and on Bronze. Ideāls tonis ārējam acu stūrītim. Smalkāks raksts šeit.
Essence Vampires Love želejveida vaigu sārtums. Diemžēl LE produkts, bet noteikti šosezon lietošu, īpaši tumšās krāsas dēļ.
Garnier BB, ideāls savienojums ar Essences pūderi.
The Body Shop LE Spiced Pumpkin vannas un dušas želeja. Arī pirkts pērn, bet jums nav ne jausmas(ja vien arī jūsu īpašumā ir šī dušas želeja :D) cik labi šis produkts smaržo! Labākā smarža ever! :D
Rimmel Long Lasting lūpu krāsa. Pēc bildes uzņemšanas, sapratu, ka šo toni labāk nevajadzēja iekļaut,jo tas ir pārāk nude'īgs un tagad man ir tāds tumšāku-ogu-toņu-lūpu-krāsu/spīdumu periods, meklēju kaut ko tādu. :D Bet lūpu krāsa kā tāda ļoooti patīk. 
Vēl domāju iekļaut kādu roku krēmu, bet tādu labu, kas man ļoti patīk, neesmu atradusi. :(
Kādu produktu Jūs domājiet šoruden visvairāk lietot?
Have a nice autum! :)

10 comments:

  1. WOW, izskatās tāda pamatīga artilērija :) bet domāju, ka lietosi vēl vairāk- jo tiksi jau ar šajā laikā pie visādiem jaunumiem ;)

    AtbildētDzēst
  2. Man patīk ISANA roku krēmi, arī no Oriflame ir ļoti labi krēmi! :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Paldies, vēl kaut kur dzirdēju labas atsauksmes, domāju, ka ISANA tiešām būs jāpamēģina. :)

      Dzēst
  3. Vieni no vislietotakajiem produktiem rudeni man ari noteikti bus Garnier bb krems un drosi vien ari Maybeline Color Tattos. (Gribu iegut ari citus tonisus) :))

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Es arī gribētu iegūt citus toņus, ja pie mums tiešām nepārdos, būs vien jāpasūta. :)

      Dzēst
  4. Tās Deco collection acu ēnas esmu kādreiz pirkusi kaudzēm, bet viņas visas kā viena ar laiku pārklājas ar tādu pacietu grubuļainu kārtiņu!

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Hmm... manā īpašumā tās jau ir diezgan ilgu laiku, bet tādas pazīmes nav rādījušās. ;)

      Dzēst