Meklēt blogā

otrdiena, 2012. gada 11. septembris

August Favourites

Sveiki! Ar nelielu nokavēšanos šodien raksts par Augusta favorītiem.

Superdrug rozā krāsojošā matu laka.Vēl neesmu izlietojusi, bet man liekas, ka knapi viena reize vēl sanāks, to pietaupīšu Helovīnam. :D Smalkāks raksts šeit.
ForA līdzeklis pedikīram. Ar šo līdzekli mani iepazīstināja Velvet Mimosa, šeit smalkāks apraksts. Lietoju arī roku nagiem, ļoti labs līdzeklis, arī no savas puses iesaku.
Lush I Love Juicy šampūns. Šis ir viens no retajiem šampūniem, kas patiešām attīra matus, un vairākas dienas var iztikt bez mazgāšanas, es gan neietiktu katru mazgāšanas reizi lietot šo šampūnu.
Rexona Ultra Dry Cotton dezodorants. Mazo ieguvu par velti svētkos. Pirkšu arī lielo, tagad varētu būt akcija, ja ne, tad maksā 2,09Ls.
Essence Nude Glam nagu laka 07 Cafe Ole. Augustā vairākas reizes pārlakoju nagus ar šo laku, tik ļoti man tā patīk. :D NOTD raksts šeit.
Maybelline Watershine lūpu spīdums 715 Crystal Dune (nosaukums arī jauks). Ilgi turas, nav lipīgs. Nu spīdums kā spīdums. :D
Un pēdējais- ziedu auskari! Šie trīs attēlā redzamie ir mīļākie. Ar tiem var piedot parastam 'outfitam' vieglu akcentu.
Have a nice day! :)

9 komentāri:

  1. Atbildes
    1. Mint un krēmkrāsas ir no Accessorize, brūnie no Caramelles. :)

      Dzēst
  2. vari lūdzu pastāstīt kaut ko vairāk par to šampūnu? un kāpēc neiesaki katru mazgāšanas reizi viņu? :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Vai, te nu es varētu izplūst ļoti gari, rādās, ka pavisam drīz būs jātaisa atsauksme. :)

      Dzēst
    2. Labprāt uzzinātu tavu viedokli par šampūnu :)

      Dzēst
  3. auskariņi ļoti meitenīgi un vasarīgi, man ārkārtīgi patīk. :)
    Maybelline spīdumiņš ar man ir bijis, neatceros vai tieši šajā krāsā, bet atceros, ka man tas arī ļoti patika. :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Es noteikti pirkšu vēl citos toņos to spīdumu, man arī ļoti patīk. :)

      Dzēst
  4. es arī labprāt dzirdētu atsauksmi par šampūnu!! :)

    AtbildētDzēst