Meklēt blogā

sestdiena, 2012. gada 18. augusts

Vasaras Favorīti.

Sveiki! Nevarētu gluži teikt, ka vasara ir beigusies, bet šodien nolēmu uztaisīt rakstu par produktiem, ko šajā  vasarā lietoju ļoti bieži! :)

Original Source Mint & Tea Tree dušas želeja. Ja atcerieties, 4.maijā uztaisīju rakstu par šo želeju un re, vasaras laikā to piebeidzu. :D Želeja ļoti patīk, tāda sajūta, ka pamodina, .jo tai ir stipra smarža, kas man ļoti patīk. Diemžēl manās-geto-Drogās šīs želejas vairs nav atrodamas. :(
Fruttini Milky Orange ķermeņa sprejs. Šo produktu iegādājos jūnija beigās, bet kopš tā laika, šo spreju lietoju gandrīz katru dienu, jo smarža ir ļooooooti patīkama!
Garnier BB krēms. Kāds pārsteigums! Dienās, kad bija lietoju kosmētiku, šis krēms atradās uz manas sejas. Nekāda dziļā paskaidrojuma man nav, šis produkts man vienkārši patīk!
Maybelline Color Tattoo krēma acu ēnas 35-On and on Bronze. Karstajās vasaras dienās produkts lieliski noturējās vietā, pat bez bāzes!
Manhattan First Style tuša. Šī tuša skropstām nedos nekādu super-krutu efektu, vienkārši neuzkrītoši izceļ dabīgās skropstas (if that makes any sense. :D). Šis bija produkts, ko šovasar lietoju visvairāk.
Manhattan Soft Matt lūpu krēms. Tā krāsa! Ahhhh! Un man tāda sajūta, ka pat pusē vēl neesmu tikusi! Lieliski! Produkts ir tik patīkams un ilgnoturīgs, vēl joprojām esmu sajūsmā!
Eveline laineris. Ļoti piesātināta, melna krāsa un laba noturība, ar otiņu arī var strādāt. Vienīgais, kas nepatīk, ir noņemšana, produkts skaitās ūdensnoturīgs, tādējādi ar to noņemšanu tā ir, kā ir. 
ArtDeco acu ēnu bāze un acu ēnas 26. Maģiskais duo. Lieliski produkti, kas pat no rīta vēl būs uz plakstiņiem, ar mani piedzīvoja visas balles, kuras apmeklēju. :)
EOS lūpu balzams. Kārtējais produkts, ko šai vasarā nežēloju, ļoti patīk un uzskatu, ka piemērots vasarai, jo lūpām dod vēsuma sajūtu.
Unnn Butterfly Collection Ashanti laka 322. Pēdējā laikā gan neesmu pārāk aizrāvusies ar šo laku, bet domāju atkal nadziņus nolakot, pietrūka šī laka. :)

Ko Jūs visbiežāk šovasar lietojāt? :)
Have a nice evening! :)

8 komentāri:

  1. To maybelline color tattoo pirki kaut kur ārzemēs, ja? nekur Latvijā neesmu redzējusi, bet visi bloggeri, cik skatos ir stāvā sajūsmā:)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Jā, pirku ārzemēs. Vēl jau var pasūtīt internetā, produkts tiešām ir lielisks! :) Es ļoti gaidu, kad pie mums arī būs pieejamas. :)

      Dzēst
  2. Vasaras karstajā laikā var lieliski pārbaudīt produktu noturību!:)
    Šovasars visbiežāk lietoju Maybblline Dream Fresh BB un Color Club nagu laku tonī Frostbite:)
    Žēl, ka vasara iet uz beigām:(

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Tieši tā! Es arī vasarā lietoju Maybelline BB, domāju tikai to iekļaut šai rakstā, bet Garnier BB ir jau beidzies, tāpēc sapratu, ka drīzāk šim rakstam atbilstošāks būtu Garnier. :)
      Es gan esmu nedaudz priecīga, drīz varēs vilkt zābakus un šalles, un lapas mainīs krāsas... :D

      Dzēst
  3. Man arī Fruttini patīk, tik dzīvespriecīgas smaržas! Uztaisi atsevišķu rakstu par to ķermeņa spreju, es gribēju pirkt, bet nenopirku.

    AtbildētDzēst
  4. Mani absolūtie vasaras favorīti ir Maybelline BB krēms un Cocoa Body Butter no The Body Shop.:)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Jā, tie Body Shop sviesti ir lieliski, es gan vairāk tos lieku ziemā, bet vasarā arī pāris reizes tika uz ādas. :)

      Dzēst