Meklēt blogā

pirmdiena, 2012. gada 13. augusts

Top 5 Lip Balms!

Sveiki! Šodien nolēmu izveidot rakstu par pieciem mīļākajiem lūpu balzamiem. Nu tad... sākam?
P.S. Jā, visi produkti ir no lētā gala. :)
1. EOS Sweet Mint lūpu balzams. Esmu vairākkārt šo produktu pieminējusi favorīt-
rakstos, tāpēc neatkārtošos. 

 2. I Love Strawberries & Milkshake Glossy Lip Balm. Šis produkts ir  vienkārši lielisks! Iegādājos mazāk kā pirms gada un esmu vairāk kā pusē. Šo produktu liku uz lūpām katru vakaru(ne tikai vakaros, pat, ja, piemēram, lasīju, balzams atradās uz lūpām) un no rīta lūpas bija patīkami maigas. Vēl arvien nesaprotu, kāpēc iepriekšējo teikumu uzrakstīju pagātnes formā, produkts vēl arvien ir ļoti mīļš, tikai man nepatīk fakts, ka balzams jāuzliek uz lūpām ar pirkstiem, otiņai es par slinku. Tas arī ir EOS balzama pluss, bet produkti kā tādi, manuprāt, ir ļoti vienlīdzīgi.

3. Essence Glossy Lip Balm Sweet Strawberry. Šis produkts lielākoties patīk tāpēc, ka tam ir bieza konsistence, kas uz manām lūpām ir noturīga. Iepakojums ir samērā mazs, bet ir nepieciešams pavisam nedaudz, lai uz lūpām būtu pietiekami daudz produkta. Šis produkts ir tikai trešajā vietā, jo nekādu ūber-lielu efektu pēc balzama lietošanas neredzu(kā ar pirmajiem diviem). Par spīti tam, ļoti vēlos pamēģināt sarkano iepakojumu. :)
4. Lip Smacker Sprite balzams. Īpašā sajūsmā par šo produktu neesmu, lielākoties krāsas(nu.. garšas?) dēļ. Pirms tam biju pamēģinājusi Coke versiju, tā bija brūnā krāsā, lūpām piešķīra tādu sarkanīgu/brūnu krāsu, kas man ļoti patika.  Par šī produkta krāsu nebiju pat iedomājusies, tā ir balta, nu ne gluži balta, vairāk krēma, kas uz lūpām var atstāt baltus pleķīšus, ja tuvumā nav spoguļa. Tagad mēģinu atrast Fanta, bet Douglas veikalā šo vairs nevaru atrast.
Produkts kā tāds ir krēmīgas konsistences, tomēr atkal neredzu pēcsajūtu, šis man vairāk patīk kā tonēts lūpu balzams.

5. Accentra Marylin Peach & Apple lūpu balzami. Saprotu, ka tagad pēc pārējo produktu lietošanas šoreiz jau redzu ne visai patīkamu pēc efektu. Produkts jāuzklāj ar pirkstiem, man kaut kādā veidā lietojot produktu, uz lūpām paliek nepatīkama sajūta. Tā īsti nemācēšu paskaidrot, bet.. jā, nu viennozīmīgi nav mani mīļākie balzami.
Kādi ir Jūsu iemīļotie balzami?
Have a nice day! :)

14 comments:

  1. Man viennozīmīgi patīk Dzintara balzami! Smaržo pēc bērnības:)


    myvividvvorld.blogspot.com

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Nebiju pat pievērsusi uzmanību tai smaržai, man vienmēr likusies ļoti neitrāla, bet cik cilvēku, tik viedokļu :)

      Dzēst
  2. Man mīļākais ir Tehe Little Green tin, Oriflame Tender Cherry Care Protecting lūpu balzams. Ir tas Accentra Marylin, bet neesmu vēl tik ļoti lietojusi, lai varētu kaut ko teikt.:)
    Laba ideja rakstam:)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. To Little Green Tin vienmēr esmu gribējusi pamēģināt, bet kaut kā atrunāju sevi, domāju, ka būs jādod iespēja šim produktam. :)
      Noteikti! :)

      Dzēst
  3. Man patīk Alterra un Himalaya lūpu balzāmi, nopērkami drogās ;)
    Saki, kur pirki to Strawberries&milkshake balzāmu? Man ir bijusi no šīs sērijas dušas želeja, esmu redzējusi arī visādus ķermeņa produktus, bet priekš lūpām neko :/

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Tevis ieteiktos balzamus aplūkošu nākamreiz, kad apmeklēšu Drogas. :)
      Savu pirku Kolonna veikalā, redzēju arī Rimi, bet pēdējā laikā arī neesmu redzējusi produktus lūpām, tikai ķermenim. :(

      Dzēst
  4. Man šobrīd Little red tin stāv pie datora pusatvērts, jo taisīt ciet viņu nevar,līdz ar to arī līdzi ņemt nevar - pēc tam dabūt vaļā ir neiespējami, vai arī man ir gadījies iepakojuma brāķis?
    Pa somu dzīvojas madaras mīkstinošais balzams :) lielisks

    AtbildētDzēst
  5. es joprojaam dievinu the body shop
    sviestu un super kruts lidzeklis ir nonique balzams

    AtbildētDzēst
  6. mans tagadējais favorīts (un noteikti pirkšu vēlreiz) ir Burt's bees balzāms ar vēsuma efektu. nu tas, kurš tā kā pēc zvaigznītes balzāma garšo un smaržo :) žēl tikai, ka rudenim nākot šo vairs pa dienu lietot nevarēs, tāpat jau auksti būs, brr.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Man liekas, ka tāds pats vēsuma efekts ir EOS Sweet Mint, tāpēc negribas aukstais laiks, lietot vairs negribēsies... :( :D

      Dzēst
  7. gribēju pajautāt, kā ir ar to Eos balzāmu, kad šis tuvojās beigām? ar pirktu jāķeksē? jo tā plakanā daļa neizskatās diez cik ērta, lai lūpas murcītu tūtiņā un stūķētu iekšā :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Ujjj, vēl esmu pusē, kā ar tām beigām ir, vēl īsti nezinu. :( Man gan liekas, ka tik traki nebūs. :) Google'ojot gan izskatās, ka pašās beigās bez pirksta nu nekā. :)

      Dzēst
  8. burt's bees mango un lip smackeri - perfekti! es tā esmu aizrāvusies ar lipsmackeriem, ka man jau tādi ir gandrīz trīsdesmit, bet plānoju iegādāties vēl - man ir tāda atkarība...

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Hah, nu ar tiem Lip smackeriem tā ir! Ar trīs man noteikti nepietiek! :D

      Dzēst