Meklēt blogā

ceturtdiena, 2012. gada 2. augusts

Чистая Линия un Superdrug!

Sveiki! Tagad nudien blogu atlieku, pilnībā nav idejas rakstiem, bet nu nekas. Hah, brīdinu uzreiz, šis NAV ''versus'' raksts, vienkārši gribējās ''stilīgu'' uzrakstu.. ak es. =D Tātad par diviem dažādiem skrubjiem.

Чистая Линия un Superdrug Deep action daily facial scrub. 


Diemžēl nekādu lielo atšķirību pēc produktu lietošanas neredzēju(no melno punktiņu viedokļa), tiesa gan āda likās ļoti maiga un gluda, tomēr ne uz ilgu laiku. Manuprāt, abi produkti kopā lietojas labi, tagad kāda jautās, ''kā divi skrubji labi lietojas kopā?'' Prieks, ka pajautāji. Ja Чистая Линия lietoju tikai reizi nedēļā un tikai 
T-zonā, un maigas ādas efektu gribu paturēt ilgāk, parasti nedēļas vidu lietošu Superdrug, tagad uz visu seju. 
Tā kā Superdrug ir ik dienas skrubis, tas ir daudz maigāks un satur mazākas pērlītes. Чистая Линия ir pretējais un to lietoju reizi nedēļā.
Superdrug:
+ Maigs, lielisks ikdienai.
+ Ja uzrodas pumpa, pēc produkta lietošanas, tā tiek samazināta.
+ Ietilpīgs, 150ml 9mēn laikā nav izlietots pat līdz pusei ne.
+ Antibakteriāls (par to gan nezinu).
- Nesatur daudz pērlītes tāpēc tas ir īpaši maigs.

Чистая Линия:
+ Satur daudz aprikožu kauliņus, būs ļoti spēcīgs.
+/- Mazs tilpums 50ml, bet man nav vajadzīgs daudz produkta.
<-- Superdrug.
--> Чистая Линия.
Have a nice day! :)

11 comments:

  1. Paldies par šo postu. Es jau kā reiz metu acis uz to krievu ražojumu. :D

    AtbildētDzēst
  2. esi mēģinājusi citus tās krievu līnijas produktus(nemāku rakstīt krievu šiftā;D) Man personīgi šis skrubis galīgi nepatika, likās, ka āda ir tāda ļooti jūtīga un viegli satraumējama, un tas arī atturēja no citu šīs sērijas produktu iegādes..

    myvividvvorld.blogspot.com

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Esmu mēģinājusi kosmētikas noņēmēju, nelikās, kas ļoti īpašs, bet tā, ka vairs neko negribu pirkt, arī ne. :D Skrubi izmantoju deguna rajonā, bet nekādu pretenziju, vismaz pagaidām, nav. Žēl gan ka tev tā sanāca.

      Dzēst
  3. Jauki! Visu laiku skatos uz to Superdrug skrubi un domāju vai man tāds vajadzīgs. Tagad saprotu, ka nē!:)
    Bēt runājor par Čistaja Ļiņija skrubi. Man tas patīk. Lai labāks efekts, iesaku pirms tam nedaudz patvaicēt seju, lai atverās poras un tad tikai tīrīt ar skrubi, jo iespējams, ka Tev nav izteiktas poras, tādēļ efekta nekāda nav.:)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Nu kā skrubis man arī tas patīk, labākais kādu līdz šim esmu lietojusi. Paldies par padomu! :)

      Dzēst
  4. Nesaprotu kāpēc visi saka mazs tilpums? Es Chistaja linija lietoju 2-3 reizes nedēļā un šobrīd esmu iepakojuma pusē. Tas ir maz?

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Nu ja es tagad salīdzinātu ar Superdrug tad jā, tas ir maz. Pat ja nesalīdzinu, man tas tik un tā liekas maz.

      Dzēst
  5. Aizmirsu piebilst, ka lietoju nepilnus 2 mēnešus.

    AtbildētDzēst
  6. Kāds ir Superdrug lietošanas termiņš no atvēršanas brīža?

    Es pamēģinātu, bet man bail, ka apniks un nogrūdīšu tālākajā plauktā.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Nu uz iepakojuma par termiņu neko nevaru atrast. Es personīgi tūlīt metīšu šo laukā un nopirkšu jaunu. :)

      Dzēst