Meklēt blogā

svētdiena, 2012. gada 26. augusts

Superdrug krāsojošā matu laka

Sveiki! Ja atcerieties neseno rakstu par zilajiem Superdrug matiem, par kuriem biju sajūsmā, tad šodien nedaudz smalkāks raksts par abām lakām. 
Lakas ir pieejamas piecās krāsās zilā, sarkanāmelnā, rozā un dzeltenā.
Pēc iepriekšējā raksta izveidošanas, rādās jautājumi, cik ilgi šī laka matos turas. Līdz brīdim, kad tos neskar ūdens, laka būs matos. Ilgāk par trim dienām laku matos neturēju. Tātad šo triju dienu laikā, laka bija tāda, kā tikko iepūsta. Pēc lakas nožūšanas, drēbes netraipa. Vienīgais, ieteiktu lietot citu ķemmi, jo tā arī tiks kārtīgi nosmulēta, pat, ja laka ir tikai vienā šķipsnā (par ko es, protams, nepadomāju). Un, jā, ar to ķemmēšanu ir grūti, bet neiespējami arī nav. Es pārāk bieži neķemmēju, lai krāsa tik ātri nepazustu.
Ar mazgāšanu arī ļoti viegli, pirms ieliku šampūnu, krāsa jau bija pazudusi.
Teikšu tā, ka tieši pēc iepūšanas, rozā likās daudz gaišāks, tāds bāli violets tonis, bet, kad laka nožuva, tā iznāca kā redzama attēlos, violetīgi-rozā. Savukārt, zilā laka iznāca apmēram tāda pati, kā tikko iepūšot.
Vai laka spīd tumsā? Nē. Vai laka spīd Saules gaismā? Nē. Krāsa ir matēta(ja tā var teikt).
Tātad šiem matiem nāksies ziedot ķemmi, dvieli/kreklu, vēdinātas telpas un pacietību. Bet skats jau ļoti smuks! :)
Par to, cik ilgi ''ies'' viena laka, vēl nezinu, pagaidām ar katru esmu uztaisījusi galus un divas šķipsnas, man liekas, ka vēl vienai reizei matu galos sanāks.
P.S. Vēl līdz 2.septembrim ir iespējams iegādāties laku ar 15%atlaidi un ietaupīt veselus 0,30Ls! :D 
Cena 1,99Ls, ar Drogas karti 1,69Ls.
Have a nice day! :)

18 comments:

  1. labs raksts un tev ir baigi skaisti mati!! :)

    AtbildētDzēst
  2. Mati tiešām ļoti skaisti, tik apburoši mirdz. Bet laka var noderēt kādai tematiskai ballītei :)

    AtbildētDzēst
  3. sen neesmu bijusi Drogās, izskatās, ka būs jāaiziet :) baltas drēbes var vilkt droši, nesasmērēsies? nav saķepušu matu sajūta?

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Kad būs pavisam nožuvis, man nebija nekādu problēmu, balts paliek balts! :)
      Tāda saķepušu matu sajūta būs otrajā dienā, bet produkts ir veidots vienai dienai. Man, protams, iepatikās un es atstāju :D

      Dzēst
  4. man liekas, ka nokrāsotā šķipsna izskatās daudz labāk kā nokrāsotie matu gali. tā laka, liekas, dod tādu varen samocītu un blāvu matu paskatu. vai varbūt dzīvē izskatās labāk?

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Man jau liekas, ka dzīvē ir labāk, jo visās bildēs ir zibspuldze- dabīgie mati ļoti spīd, bet gali tiešām izskatās ļoti neveselīgi. :)

      Dzēst
  5. jā, matiņi tev ļoti veselīgi izskatās. Un, manuprāt,labs atradus ir šī matus krāsojošā "laka".:)

    AtbildētDzēst
  6. Forši, ka tagad kaut ko tādu var piemājas Drogās nopirkt.
    Vienīgi iepakojumu varētu vēlēties ar mazāku tilpumu, jo es diez vai kaut ko tādu spētu izlietot!

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Vienmēr jau var kādam atdāvināt un tādējādi kādu radu vai draudzeni iepriecināt. :)

      Dzēst
  7. Es tieši gribēju kādu krāsojošu laku, bet man gribējās violetu toni. Vai to var dabūt tikai sajaucot zilo ar rozā laku?

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Jaukt neesmu mēģinājusi, bet man jau liekas, ka tas rozā nav īsti rozā(nu pilnīgi ne tāds, kā uz pudelītes, par, ko, protams, neesmu pārsteigta :D), man velk uz violeto. :)

      Dzēst
    2. Ok, būs jānopērk rozā, vnk gribējās kaut ko savādāk uz 1. septembri! :)

      Dzēst
  8. Wow, būs jānopērk! Jo jau kādu laiku gribu iemēģināt šībrīža aktuālo tie dye matu stiliņu. Un par šiem produktiem ,kur nu vēl Drogās, nebiju dzirdējusi. Paldies!

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Beidzot arī pie manis pieejamas visas krāsas. :D
      Nav par ko! :)

      Dzēst