Meklēt blogā

pirmdiena, 2012. gada 6. augusts

Lush Bubblegum Lip Scrub!

Sveiki! Šodien pastāstīšu par vienu no Lush produktiem, kuru jau kādu laiku esmu lietojusi un ir ļoti iepaticies. Tātad Lush Bubblegum lūpu skrubis.

Produkta smarža ir apbrīnojami skaista, esmu sajūsmā par to! Tas ir iemesls kāpēc dažreiz produkts no lūpām pazūd vēderā.. pagaidām ar mani viss vēl kārtībā. :) :D
Pats skrubis savu galveno uzdevumu veic ļoti labi, pēc tā lietošanas lūpas paliek maigas. Tiesa gan tagad vēlos šo brīnumu salīdzināt ar to, ko uztaisīju pirms šī skrubja iegādes, par to raksts ŠEIT. Manis taisītie skrubji ir daudz raupjākas konsistences un, protams, bez aromāta. Tie bija iemesli kāpēc paštaisīto skrubi ar laiku noliku tālākā plaukta tumšākajā kaktiņā.Ar Lush skrubi ir otrādi, tas ir maigāks, bet, kā jau minēju, savu uzdevumu veic lieliski un tas stāv uz mana galda, blakus iemīļotajam EOS lūpu balzamam, ko uzlieku pēc šī skrubja.

Starp citu, krāsa dzīvē ir spilgtāka, kā pirmajā bildē, ļoti skaists hot-bright pink tonis. Parasti rozā krāsa pie sirds neiet, bet šī tiešām ir fantastiska krāsa!

Cena 4,80Ls25g, Nopērkams Lush veikalā, Dzirnavu ielā 70.
Have a nice day! :)

3 komentāri:

  1. Man arī patīk šis skrubis gan vizuāli, gan funkcionāli.
    Mana atsauksme http://ievasnagi.blogspot.com/2012/04/lush-lupu-skrubis.html

    AtbildētDzēst
  2. Manā īpašumā arī ir šāds skrubītis, tik ar piparmētru garšu.
    Bet diemžēl nesaskatu jēgu lūpu skrubjiem kā tādiem, kur nu vēl par piecīti 25 gramos! :D
    Bet nu skaisti apvārdoja mani pārdevēja.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Ahhh jā, mani arī pierunāja pārdevēja, tiesa gan esmu priecīga, ka iegādājos. :)

      Dzēst