Meklēt blogā

ceturtdiena, 2012. gada 30. augusts

Fruttini

Sveiki! Pirms kāda laika Velvet Mimosa lūdza uztaisīt rakstu par Fruttini ķermeņa spreju. Tātad šodien mini raksts par Fruttini ķermeņa spreju un losjoniem. Šo spreju jau pieminēju vasaras un jūlija favorītrakstos, bet neko īpaši daudz nepastāstīju.
Sākšu ar losjoniem, teikšu tā, šie ir mani holy grail losjoni. Tiesa gan, ar losjoniem pārāk neaizraujos, esmu mēģinājusi vairākus, tai skaitā arī klasiku- The Body Shop, bet pārstāju lietot, jo visa tā losjonu padarīšana mani pilnībā neinteresē,  mana āda nav sausa, tādējādi man tie nav īpaši nepieciešami.
Taču šie losjoni man patīk, jo tie,
* ātri iesūcas ādā;
* ļooooooti labi smaržo;
* pietiks ilgam laikam;
* cenas arī ļoti labas;
* var kombinēt ar spreju!
Šie losjoni satur parabēnus, bet mani tas īpaši neuztrauc, domāju, jums labāk pateikt. ;)
Tilpums 200ml, cena ap 3Ls, nopērkami Drogās.
-----------------------------------------------------------------------------------------------
Un tagad sprejs. Par to gan daudz nevaru pastāstīt,
* mitrinošs;
* arī pietiks ilgam laikam;
* perfekta smarža!
* nesatur parabēnus;
Tilpums 200ml, cena ap 3Ls, arī nopērkami Drogās.

Kopumā varu pateikt, ka Fruttini ir ļoti labi produkti(bez šiem ir arī skrubji, ko vēlos pamēģināt), ļooooooti labi smaržo(par to nevaru beigt sajūsmināties), pietiks ilgam laikam un cenas arī ļoti labas!

Vai Jūs losjonus lietojiet? Kādi ir Jūsu iecienītākie?
Have a nice day! :)

19 comments:

  1. Aromātu dēļ man ļoti patīk The Body shop kremi, bet pats mīļākais man ir Burts Bees krems, kurš uzādas uzklāts ir ar nelielu mirdzumiņu :)

    AtbildētDzēst
  2. Hmm, nemaz nebiju pamanījusi šo produktu Drogās, būs jāpamēģina! :) Paldies, ka uzrakstīji savā rakstā, savādāk nemaz nebūtu atklājusi šos produktus! :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Nav par ko, gaidīšu atsauksmes arī no tavas puses! :)

      Dzēst
  3. Vienkārši dievinu to rozīgajā iepakojumā. Tik superīga smarža. ♡

    www.anetesdomas.blogspot.com

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Vai, tas gan, jā! Mans favorīts tagad noteikti ir apelsīns, drīz nopirkšu arī losjonu. :)

      Dzēst
  4. Vai šiem sprejiem nav tā spirtotā smarža, kas visiem Avon sprejiem bija?

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Avon spejus neesmu mēģinājusi, bet šim, kas man ir nē, nav gan. Ja nemaldos, Drogās ir testeri gan losjoniem, gan sprejiem. :)

      Dzēst
  5. man bail lietot tos losjonus,jo ļoti ķīmiski :/ bet spreju gan gribētu pamēģināt :))

    AtbildētDzēst
  6. Kokoss ir mans mīļākais.
    Par spreju runājot, tas nav lipīgs?

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Pilnīgi noteikti nē. Sprejs kā tāds man liekas ideāls, jo man personīgi nav, kur piekasīties. :)

      Dzēst
  7. Uz šiem produktiem skatījos Drogās un tiem vēl bija atlaide, bet tā arī nepaņēmu nevienu. Laikam kāds būs tomēr jaizmēģina.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. No savas puses iesaku un ceru, ka tev arī patiks! :)

      Dzēst
  8. Jauns Tag raksts http://scentivory.wordpress.lv/2012/08/31/tag-cik-maksa-mana-seja/ :)

    AtbildētDzēst
  9. Ehh,es laikam būšu vienīgā,kurai šie losjoni neiet pie sirds tieši aromāta dēļ.Mazliet pārāk traki saldi.Vienīgais no visiem,kurš patīk pēc smaržas ir violetais (Ginger and Passionfruit).
    Ja aromāti būtu mazliet maigāki,man noteikti patiktu vairāk :)
    P.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Nu jā, tas ir tīri individuāli, bet man saldās smaržas īpaši iet pie sirds. :)

      Dzēst
  10. Ļoti patīk. Tieši smaržas un ātrās iesūkšanās dēļ.
    Esmu mēģinājusi Milky Orange, Ginger Passionfruit, Raspberry Cream.
    Tikai žēl, ka drogas nepiedāvā visu sortimentu.

    http://www.fruttini.de/en.html

    Ļoti daudz produktu un ar dažādām smaržām.

    E.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Vai, tiešām žēl, nekad nebiju meklējusi kādi produkti vēl ir sortimentā. Varbūt kaut kad tālā nākotnē atnāks arī pie mums. :)

      Dzēst