Meklēt blogā

otrdiena, 2012. gada 14. augusts

Blue Hair? Yes Please!

Sveiki! 
Vakar ieejot Drogas mājas lapā, ieraudzīju jaunumu- Superdrug krāsojošo matu laku. Tieši pirms divām dienām domāju iet pie friziera, lai iegūtu vienu šķipsnu spilgtā krāsā, bet redz kā! :) Produkts pieejams 5 dažādos toņos- melnā, rozā, zilā, sarkanā un dzeltenā. Jau vakar izlēmu, ka ņemšu rozā un zilu, bet aizejot uz Drogām, redzu, ka pieejams tikai sarkanā, zilā un melnā krāsā. Samērā ilgi stāvu un domāju kādā krāsā ņemt, nopērku zilo un aši jožu mājās, jo ātrāk gribas izmēģināt šo brīnumu! Pirmais iespaids- netīrs krekls, nevarēju izpūst produktu ar pirmajām reizēm, tad ar abām rokām uzpūšu T-kreklam. Uz to jau rēķinājos. Kā tāds produkts liekas lielisks, ļoti pigmentēts un spilgts, arī par mazām naudiņām! Tā nu ļoti gribējās rozā, tāpēc stundu braucu uz citu pilsētu cerībā, ka tur būs,un bija! :)
Ar laiku uztaisīšu vēl rakstus ar rozā krāsu un abām kopā. :)
 Have a nice day! :)

15 comments:

  1. Superrrr! Koši, jautri un interesanti. :)
    Cik ilgi turas matos šī laka? :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Laka turēsies līdz matu mazgāšanai. Bet ja nākamajā dienā matus nemazgā, laka vēl lieliski turēsies! :) Vēlāk uztaisīšu update rakstu. :)

      Dzēst
  2. oh jā, būs man arī jāizmēģina, izskatās ļoti interesanti:) man arī gribas zināt cik ilgi šis turas?

    AtbildētDzēst
  3. Tiešām superr!
    Būs jādodas uz Drogām! Gribas izmēģināt!

    AtbildētDzēst
  4. un cik tad maksāja?

    AtbildētDzēst
  5. Jā, 1997. gada ziemā man arī bija tāda frizūra :D
    Dzīve iet pa spirāli.

    AtbildētDzēst
  6. Nu interesanti :) Uz kādu masku balli varbūt arī man noderēs!

    AtbildētDzēst
  7. ūu jā, vakar ar mani mati bij koši zilā krāsā. Man ir zila un sarkana, ja sarkanā pūtās ļoti viegli tad zilā sākumā likās, ka vnk ir brāķis, bet paspiežot striprāk viss bija okk.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Ahhh! Man tas pats ar rozā, vēl tā īsti neesmu uzdabūjusi, laikam tiešām brāķis. :(

      Dzēst
  8. vari lūdzu pateikt kur tu to laku nopirki un cik viņa maksā. es skatijos drogās kas man ir pie mājām un tur nav.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Ja nemaldos, tad lakai cena ir līdz 2Ls, ja ir akcija, tad parasti bija 1,69Ls.
      Drogās, kas ir pie manām mājām, šīs lakas atrodas pie matu kopšanas līdzekļiem- lakām un Got2b produktiem. Grūti ir ieraudzīt, jā, bet kaut kur tajā rojonā ir jābūt. :D :)

      Dzēst
  9. Atbildes
    1. Man nebojāja. Ja vien laku nelieto dienu dienā, tad ar matiem visam jābūt kārtībā. :)

      Dzēst