Meklēt blogā

pirmdiena, 2012. gada 20. augusts

Back to School?

Sveiki! Jau pēc divām nedēļām ir laiks atgriezties skolā. Nezinu, vai daudzām šis liksies interesanti, bet tik un
tā nolēmu šo rakstu izveidot. Visas lietas ir diezgan paredzamas un tipiskas, tādējādi arī nekas oriģināls. :D

Pirkt klades man vienmēr ir paticis, tas laikam bija viss, kas man augusta beigās gāja pie sirds. :D Ja arī Tu meklē klades ar samērā smuku dizainu, ieteiktu aplūkot Maximas piedāvājumu, + līdz otrdienai, ja
 nemaldos, kladēm ir 30% atlaide? Correct me if I'm wrong.
Ar lapiņām viegli var atzīmēt vajadzīgo, mācoties testam. 
Flešatmiņa arī var noderēt. Klade no Tiger.

 Marķieri vai izgaismotāji varēs noderēt mācoties testam/kontroldarbam. 

Nesen Accecorize veikalā atradu lielisku maciņu ar atvērtu nodalījumu, kur var ielikt studenta karti. 

Es personīgi uz skolu nenesu kosmētiku, bet mazajā nodalījumā stāv dezoderants un lūpu balzams, vairāk neko no attēlā redzamajām lietām nenesu līdzi. Taču kādai var noderēt, roku higiēnas želeja, mitrās salvetes, absorbējošie papīrīši sejai, matu gumijas, sprādzītes vai pat zobu diegs? Tas man liekas tīri individuāli.

Un varu ieteikt, ka skaistas, meitenīgas kleitiņas pirmajai skolas dienai, par
ļooooti pieņemamām cenām var atrast Bershka veikalos. 
Lūk links ar kleitiņām, kas pieejams arī pie mums. :)

Have a nice school year! :)

9 komentāri:

  1. ir ļoti foršs rakstiņš,malace :)) !

    un man jautājumiņš - pa kādām naudiņām ir tas maciņš,jo man arī iepatikās,bet nu cik skatoties accesorizē viss ir baigi dārgs :/

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Liels paldies! :)
      Tas gan, jā. Maciņu pirku par smieklīgu cenu- 1,50Ls! :) Tam ir 70% atlaide, laikam pagājušās sezonas prece.

      Dzēst
    2. oho,tad jau ja redzēšu tādu,ņemšu ciet ;D paldies :)

      Dzēst
  2. man tā patika iepirkties skolai. ar mūsu lielo bērnu skaitu bija dikti liels notikums :) Toties tagad augstskolā - meh. Viena klade uz visiem profila priekšmetiem un otra uz pārējiem un miers :)

    AtbildētDzēst
  3. Ļoti jauks raksts, bet man kā studentam tikai kompītis ar wordu līdzi un plānotājs!
    Tātad, varbūt zini kādu vietu, kur par sakarīgām naudiņām var iegādāties plānotāju 2012/2013 akadēmiskajam gadam?

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Labas cenas un smuki plānotāji ir Freko, tur arī savu pirku. Tādi vienkārši ir manīti arī Globusā, Vaļņu ielā 26.

      Dzēst
  4. Ļoti jaukas būrtnīcas)
    Kapēc?kad man nevajag iet uz skolu?tad maximā pardot jaukas un skaistas būrtnīcas? )))

    AtbildētDzēst