Meklēt blogā

sestdiena, 2012. gada 11. augusts

7 Deadly Sins of Beauty Tag!

Sveiki! Šodien atkal nolēmu izveidot vēl vienu youtube tag'u. Šie video man liekas ļoti interesanti, kāpēc neizveidot rakstu par to? :)
1. ALKATĪBA: Vislētākais produkts, ko esmu iegādājusies, ir Essence eacu ēnas 43 Mystic Lemon. Pirku šīs ēnas, pirms tās tika pārtrauktas ražot, ja nemaldos par 0,59Ls vai 0,69Ls.
Visdārgākais produkts, Too Faced Naked Eye acu ēnu palete. Man liekas, ka paletei ieguldīju 26,00Ls
2. DUSMAS: Mīlestības/naida attiecības man ir ar pigmentiem, ļoti skaisti jau izskatās, process arī viegls, bet visi spīdumi iet pa gaisu un es parasti palieku ar notraipītu grīdu, drēbēm un galdiņu.
Produkts, kurš bija visgrūtāk iegūstams, AtrDeco bāz. NEVIENĀS Drogās, pat ne-akciju laikā neesmu redzējusi, vietiņa ir atstāta, bet palicis vientuļš, sakaltis testeris, tā nu reiz Douglas veikalā ieraudzīju un ņēmu ciet, nemaz nenožēloju. :) 

3. RIJĪBA(nezināju, ka tāds vārds eksistē :D) : Visgaršīgākie produkti ir I Love... Coconut & Cream lūpu spīdums, neteikšu, ka garša ir vislabākā, bet smarža ir īpaši izteikta, atverot atvilktni, kur atrodas lūpu produkti, šis produkts smaržo visizteiktāk un vislabāk. Bet kā reāli visgaršīgākais ir Lush Bubblegum skrubis lūpām. Pa laikam šis produkts tiešām nonāk manā vēderā. YUM! 
4. SLINKUMS: Produktu, kuru atlieku, vai slinkuma dēļ nelieku, par spīti manai sejas ādai, noteikti un diemžēl, ir sejas bāze, protams, ja vien nelietošu Maybelline BB, produktu atlikšu.
5. LEPNUMS: Sejas āda nav man tā labākā, tumšie loki arī īpaši izceļas, tāpēc pašpārliecinātāka jūtos tad, kad lietoju Garnier BB.

6. IEKĀRE: Un te nu šis jautājums man liekas nedaudz nevietā, bet atbildēšu tā pat. Pretēja dzimumam, man ļoti pievilcīgas liekas zaļas acis. :)
Attēls no.
7. SKAUDĪBA: Kā dāvanu es gribētu saņemt kaut ko, pie kā cilvēks ir piedomājis, nevis vienkārša dāvanu karte(neko sliktu par to nesaku, zinu, kā tas ir, kad nevar atrast kādu piemērotu dāvanu :)). Bet tā es esmu pateicīga par katru dāvanu. :)
Attēls no.

Have a nice day! :)

7 komentāri:

  1. Garnier BB krems ir noturīgs? Labi pielāgojas ādai?

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Man personīgi jā, turas visas dienas garumā. Ar to pielāgošanos gan nemācēšu teikt, tonis atbilst manai ādas krāsai, bet laikam jau tā varētu teikt, ka jā. Citām šis BB nepatīk, jo tas var izskatīties taukains, bet man, pat ar taukainu sejas ādu nekādas problēmas nav. Un arī tas, ka tas ir biezākas konsistences, tāpēc man sajūta, ka dod lielāku segumu. :)

      Dzēst
  2. Interesants tags, lai gan man būtu grūti vai pat neiespējami atbildēt uz dažiem jautājumiem :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Tiešām? Uz dažiem jautājumiem domāju, vai man tāds produkts vispār ir. :D

      Dzēst
  3. kur var nopirkt I love produkciju? esmu šo to redzējusi Rimi lielveikalos, bet tur izvēle gaužām maza - pāris dušas želejas un viss.
    paldies!

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Tieši tā, Douglas'ā arī lielāka izvēle, ja salīdzina ar Rimi. :)

      Dzēst