Meklēt blogā

svētdiena, 2012. gada 22. jūlijs

NOTD # 14! Essie 99-Mint Candy Apple

Sveiki! Apsolījos šodien uztaisīt jaunu Nails of the Day #14 rakstu, cerēju to uzrakstīt vakar, bet mainījās plāni un laika rakstīt nebija. No rīta aizgulējos, tikai nesen pamodos, bet  tas jau nevienam neinteresē, vai ne? :D
Tātad uz nagiem Essie nagu laka 99-Mint Candy Apple. Kā es šai lakai varēju paiet garām?! Labs joks, nekā! Hands down pirmā lieta un pirmā laka, ko ieraudzīju, kad iegāju DM veikalā.
P.S. Jā, nagi ir uzlakoti vienkārši graujoši, tas tāpēc, ka lakoju ceļojuma laikā, tieši pēc uzlakošanas, kad laka vēl nebija nožuvusi. Nagu lakas noņēmēju arī nepaņēmu un nepirku.

Īstā krāsa nav īsti redzama, jo fotografēju ar ziepjtrauciņu. Bet tā ir līdzīga EOS lūpu balzama krāsai, bet lakai ir nedaudz mint green apakštonis.
Tad nu par pašu laku. Laka man turējās 5 dienas bez nolūšanas, pēc tam vairs nezinu, jo to noņēmu. Otiņa arī ērta un viegli lietojama.
Viss, ko varu pateikt, lieliska laka, tikai man ļoti žēl, ka nevar iegādāties pie mums, Latvijā. :( 
Laka izmaksāja 7,95 eiro. 
Have a nice day! :)

8 komentāri:

  1. ļoti skaists tonis! Par Essie nagu lakām esmu dzirdējusi tikai to labāko.
    Expo Beauty izstādē šīs firmas nagu lakas bija iespējams iegādāties tikai par Ls 2.50:)
    Toreiz gan nenopirku, bet ļoti nožēloju.:(

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Uhh tas gan darījums! Nekas, gan jau nākamgad arī būs! :))

      Dzēst
  2. Skaists tonis :) Essie lakas ir gan nopērkamas pie mums, vismaz "Salon Line" veikalā ir.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Nu par Rīgas veikaliem pārāk daudz nekā nezinu, nebiju redzējusi citas pieminot lakas blogos, tāpēc pieņēmu, ka nevar nopirkt, atvainojos, mana vaina. :) Un kādā cenā?

      Dzēst
    2. precīzi nepateikšu, jo tur ir vajadzīga klienta karte, pārējiem ap 50% uzcenojums, ar karti ap 4ls, bez varētu būt ap 6ls. :)

      Dzēst
  3. ir ir Essie lakas Rīgā, arī Mint Candy Apple esmu pirkusi!

    AtbildētDzēst