Meklēt blogā

piektdiena, 2012. gada 13. jūlijs

Nails of the Day! # 13 & Eksperiments

Sveiki! Teikšu godīgi, šī ir, cerams arī būs, mana mīļāka laka uz šo laiku! Beidzot atradu ideālu koraļļa krāsas laku. Bubio iespaidoja mani iet uz Drogām un aplūkot Rimmel un Bella Oggi lakas.Noskatīju Rimmel, bet tad ieraudzīju Maybelline Express Finish 40 sek. Salīdzināju abas- Rimmel ar Maybelline un nezinu kāpēc izlēmu ņemt Maybelline. Iespējams, tāpēc, ka tā bija četrus(!!!) santīmus lētāka. Darījums, ne? :D Labi, godīgi sakot, Maybelline krāsa iepatikās labāk, lai gan pudelītēs tās izskatījās ļoti līdzīgas.
Brīdinu, dauudz bildes. Man liekas, ka ar vienu lietu tik daudz bildes nekad šeit nav likts... :D
+ Nagu laka tiešām nožūst ļooooti īsā laika sprīdī, nevajag pat Sally Hansen Insta Dri virskārtu!
Krāsa- 415 Pastel Coral.
---------------------------------------------------------------------------------
Un te nu mans eksperiments, nē, drīzāk salīdzinājums. Tā pat kā Bubio, nolēmu salīdzināt šo Maybelline ar Essences 93 C'est la vie!, par, kuru jau NOTD rakstīju šeit un šeit
Dzīvē, pudelītē izskatās līdzīgas, bet šajā gadījumā izskats ir maldinošs, jo..
<-- Maybelline 415 ;  --> Essence 93.
 .. krāsas ir pilnībā atšķirīgas. Maybelline tiešām ir maigs, koraļļa krāsas pasteļtonis, turpretī, Essence ir spilgtāka oranža krāsa, kas man vairs nevelk uz koraļļu krāsu.
Ar drošu sirdi varu teikt, ka Maybelline ir mana sapņu nagu lakas krāsa, tieši šādu krāsu meklēju, cerēju, ka tāda būs Essences, bet redz kā! :D

Have a nice day! :)

10 comments:

  1. Tā Maybelline ļoti skaistā krāsā! Visas kārtas žūst tik ātri? Vai tomēr ar katru nākamo arvien ilgāk un ilgāk?:)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Man jau liekas, ka ar katru nākamo ir nedaudz ilgāk. :)

      Dzēst
  2. Nemaz neredzēju Tavu rakstu un uztaisīju tādu pašu savā blogā. :D Ah, lieki piebilst, ka esmu šajā lakā iemīlējusies. :D

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Heh, lai jau cilvēki redz šo laku no diviem skatu punktiem. :) Jup, es arī! :D

      Dzēst
  3. Piedod un neuztver personīgi, bet, ja Tu gribi veidot rakstiņus par nagiem, tad lūdzu, lūdzu, veido tos vizuāli baudāmus. Šajos attēlos izskatās tā, it kā Tu būtu tikko rakusi zemenes, uzreiz pēc tam spainī noskalojusi rokas un pa taisno bliezusi virsū laku.

    Ne pa tēmu, bet, es uzskatu, ka no visām LV blogerēm visssssssbrīnišķīgākā manikīra kvalitāte ir velvetmimosai.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. pēc šī komentāra izlasīšanas, es speciāli ar samiegtu aci skatījos bildes, varbūt palaidu garām, bet kur tieši ir tā bilde, kur izskatās, ka ir raktas zemenes? :D
      man šķiet, ka bildes ir ok, nezinu ar kādu fotoaparātu tiek fotografēts, tam arī ir liela nozīme, jo nobildēt nagus tuvplānā nav nemaz tik vienkārši kā varētu likties, ja slikts fotoaparāts, tad grūti nobildēt precīzu toni, ja labs, tad izceļ katru mazāko nepilnību, kas atkal ir slikti. :D

      Dzēst
    2. Paldies Bubio! :) Tā jau ir, fotografēju ar spoguļkameru, kas nudien izceļ KATRU nepilnību.

      Ko zini, varbūt raku arī?
      Nu ko, ārkārtīgi atvainojos, nākamreiz iešu mellenēs nevis zemenes rakt, tā būs labāk? :)

      Dzēst
  4. Fantastisks tonis!
    Un nav jau tik traģiski ar manikīru kā anonīmais stāsta, vismaz es neko tik nebaudāmu neredzu ;)

    AtbildētDzēst