Meklēt blogā

otrdiena, 2012. gada 24. jūlijs

LUSH!

Sveiki! Šodien nožēloju, ka vakar tik vēlu aizgāju gulēt, jo nolēmu(nezināmu iemeslu dēļ) šorīt celties 6:00. Ļoti lēnā garā sataisījos un jau pēcpusdienā devos ceļā. Nekas traks jau nav, bet iemesls tam- šodien beidzot apmeklēju LUSH veikalu! Jūs nevariet iedomāties cik šobrīd esmu laimīga sēžot šeit un blakus sev just Lush produktu smaržu!
Turpinu ar pilnībā neskatāmām bildēm
Tātad veikals atrodas Dzirnavu ielā 70, tātad centrs? varbūt ne gluži, bet apstāties ar auto gan bija izaicinājums, bet bija tā vērts! :) 
Tātad veikalā iegāju ar sarakstu, jo es kā organizēts cilvēks tādas lietas nevaru palaist garām :D Sarakstu iedevu pārdevējai, jo zināju, ka tā būs ātrāk, par stāvvietu samaksāju tikai uz 20min, pēc tam bija jādodas tālākās dienas gaitās, tādējādi diemžēl neizdevās apmeklēt veikalu ''Eurokos'' un ''Ķēriens'', kas turpat netālu atradās. Mani apkalpoja pārdevēja vārdā Aļona. Ļoti jauka pārdevēja, kas runā gan latviski, gan angliski, gan krieviski! Tā nu parunājām arī angliski. Aļona mani iepazīstināja arī ar kosmētiku, kas šeit Latvijā iznākusi pirms trim(!) dienām. ļoti iepatikās lūpu spīdums, žēl, ka nenopirku, šo es izmēģināju un tā tiešām ir ilgnoturīga! Biju patīkami pārsteigta, kad biju papusdienojusi un ticiet man, es ēdu kā īsts sivēns :D,  spīdums vēl bija vietā. Konsistences ziņā gan atgādināja Manhattan Soft matt lip cream. Spīduma cena bija 9Ls ar kapeikām, nu zem 10Ls.
Vēl manā sarakstā bija solid smaržas, bet dzīvē smaržojot, pēc otrās pasmaržošanas, mans deguns NEKO vairs nejuta, tāpēc to nenopirku. Arī Sweetie Pie un Whoosh Shower Jelly degunam galīgi neiepatikās. :(
BETTT produktus, kurui artadās manā groziņā(burtiski grozā, pītā grozā :D, bet man ļoooti patika, nebrīnos, ka grozs arī dabīgs, jo tas taču Lush! :)) nopirku-
  • Eļļa ķermenim Solid body tint Black Stockings. Par šo produktu pārskatu neieteiktu tik ātri gaidīt, jo domāju lietot vasaras beigās. 6,90Ls.
  • Bubblegum skrubis lūpām. Jautāsiet, kāpēc es nepirku Mint Juleps? Diemžēl aromāts kaut kā nepiesaistīja, pārdevēja arī iedeva pamēģināt Bubblegum, un jā, to notiesāju! :D 25ml 4,80Ls.
  • Toniks sejai Tea Tree Water. Jau tulīt pat mēģināšu. Nopirku 100ml iepakojumu, jo -
1. Tas derēs ceļošanai, ja nu tomēr ir nepieciešams to paņemt.
2. Iespējams, manai ādai var nepatikt, ja nopirktu lielo iepakojumu, produkts aizietu vējā(protams, ja kādam neatdodu), nauda tā pat. 3,70Ls.
  • Attīrošs līdzeklis sejas ādai spot treatment Grease Lightning. Pieejams tikai viens, 45ml liels iepakojums. 4,20Ls.
  • I Love Juicy šampūns. Ražotājs saka, ka produkts ir taukainiem matiem, kas man pilnīgi noteikti ir, pēc iespējas ātrāk pamēģināt. Pieejami 3 tilpumi 100ml, 250ml, 500ml. 250ml izmaksāja 8,20Ls.
Apsveicu, ja tiki līdz galam! :D
Tātad gaidiet vēl atsauksmes par produktiem, bet tagad atvainojiet mani, taisīšu picu un popkornu ''Jaunā viļņa'' atklāšanas koncertam! :)

Ko tu esi mēģinājusi no Lush? Kādas atsauksmes? :)
Have a nice day! :)

13 comments:

  1. man lush saistās ar kaut ko tādu mazliet maģisku :) katru reizi ieejot - acis skrien uz visām pusēm :) man ir slavenais solid shampoo (sarkanais) un jungle kondicionieris. kondicionieris šķiet interesantāks, jo tiešām kaut kas (vismaz priekš manis) pilnīgi jauns. patēŗiņa ziņā (maniem īsiem matiem) noteikti pietiks gadam :D šampūns (kurš kā lush skandina ir līdzvērtīgs 6 šampūna pudelēm) lietojas (manuprāt) ātrāk kā parastsais šampūns :) bet kanēļa smarža man patīk. gribēju vēl dušas želejas sapirkties, bet man jau ir kādas 7 no bodyshop :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Jā, pārdevēja centās ierunāt pirkt to pašu sarkano solid šampūnu. Nākamreiz nopirkšu to Jungle kondicionieri :)

      Dzēst
  2. un kad plānoju apmeklēt kosmētikas veikalus braucu ar sabiedrisko :)

    AtbildētDzēst
  3. nākošreiz, kad braukšu uz Rīgu, esmu nobriedusi uz visiem 100 apmeklēt šo veikalu, jo tā vien kārojās viņu lietiņas. :) esmu ļoooti daudz atsauksmes dzirdējusi par viņu produktiem :)

    AtbildētDzēst
  4. Es arī nevaru atturēties no Lush produktiem, vairāk gan attīrošajiem līdzekļem sejai. Grease Lightning man šķita gluži labs produkts, taču iepakojums gan reti tizls -- man šķiet ērti uzspiest uz pirksta un tad tālāk uz sejas, bet tas neiet cauri, jo želeja no pumpīša nonāk visur citur -- uz drēbēm, sienas utt. :D

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Jā, vakar un aizvakar lietojot, man tās pašas domas par iepakojumu galvā ienāca :D

      Dzēst
  5. Man patīk svaigās sejas maskas un sejas attīrošie produkti, citi manā uztverē ir dārga ķīmija - pilns ar parabēniem, māksligām krāsvielām un smaržvielām. No dušas recekļa Jilted Elf man bija alerģija.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Gribēju pirkt svaigās maskas, bet tā kā vēl bija vietas, kur jādodas, zināju, ka karstumā maskas negribu atstāt.

      Dzēst
  6. Atbildes
    1. Ups, aizmirsu da;ziem produktiem cenas norādīt. 100ml maksāja 3,70Ls. :)

      Dzēst
  7. ārprāts ! tur stāv 28 lati nezinu vai es kadreiz varetu tik daudz vienā dienā iztēret ...

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Naudu tērēju ļoti uzmanīgi, neizmetu niekiem. Kā arī katru dienu uz Lush veikalu neeju. :D

      Dzēst