Meklēt blogā

otrdiena, 2012. gada 3. jūlijs

June Favourites!

Sveiki! Vēl viens mēnesis aizvadīts, laiks nudien ātri skrien!


 Beidzot iedraudzējos ar Bell konsīleri. Nelieliem lokiem būtu ideāls, bet man light-coverage vasarai ir ok.Tiesa gan tagad 1. tonis ir par gaišu... :(
Essences Ready for Boarding nagu laka 03 Exits on your righ. Lai gan iegādājos paša mēneša beigās, šī laka ir mana favorīte. Tiešām! Kas zina, varbūt pārspēs Butterfly collection Ashanti laku 322.

 ArtDeco bāze un ArtDeco ēnas 26. Lielisks salikums, + vēl winged eyeliner un tuša, viss, ko man vajag tikai tajās vasaras dienās, kad kaut kur jāiet.

EOS lūpu balzams. Esmu sajūsmā, vienīgais, kas nepatīk, produkts diezgan ātri pazūd, esmu jau pusē, tiešām būs jāsūta vēl viens!
Sally Hansen Insta Dri virskāta. Pilnībā nepiekrītu tam anti-chip, jo ar šo brīnum-līdzekli laka ātrāk nolobīsies. Bet vienu laku ļoti ilgi nevaru atstāt, jo man personīgi ātri apnīk.





Dr. Sun sauļošanās aizsargkrēms ar SPF30. Man ļoti patīk izmērs- 75ml ļoti parocīgs, viegli var ielikt somiņā!









Essence Marble Mania vaigu sārtums. Nudien jūnija mēnesī šo produktu nežēloju un bāzu uz vaigu ābolīšiem!








Have a nice day! :)

2 komentāri:

  1. Tas vaigu sārtums Saules gaismā tik superīgi izskatās!:)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Jā, tāpēc speciāli iekļāvu tieši šo bildi. :)

      Dzēst